blixern Skrevet November 7, 2003 Rapporter Share Skrevet November 7, 2003 Selger en Golf mk2 GTI 8v ett påbegynt prosjekt, nedpussa å delvis grunna, lakkert inni dører å vindus"karmer", resten av lakken følger med. Feil med bilen/det som gjentstår: -Mulig sprukket topp (så ikke noen skader da jeg nylig hadde toppen av å overhalte den) -pusse litt mer -koble lykter osv -montere små ting(husker ikke i farta) -så må bilen lakkes, har begynt litt som sakt, fargen er VW Limeu Bleu eller nå:P Er clean bakluke (altså sveiset skiltinnfellingen igjen,+ sparklet for å få det cleant,mangler å pusse det plant nå) har montert el.åpner på luken å det fungerer fint. har strøken 90fanger som skal være bake, denne er grunnet. er med dobbelt sett ruter bremsene er bra Så å si rustfri! Ingen rust på alvorlige plasser. GTI interiør som er helt OK, bortsett fra den vanlige rifta i førerstol. Kom med bud... Bilen står i bodø. Gamle bilder ligger på http://home.no.net/moblix/golfgti/ Siter 1x Audi A4 TQ (blod senka å små tuna) 1x Raddo prosjekt 1x Polo 1977 (retro bilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gt-tuner Skrevet November 7, 2003 Rapporter Share Skrevet November 7, 2003 5000kr ikke vett eg Siter audi a4 stv 96mod x honda prelude 2.0 16v 93mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
blixern Skrevet November 10, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 10, 2003 ja bare kom å hent Siter 1x Audi A4 TQ (blod senka å små tuna) 1x Raddo prosjekt 1x Polo 1977 (retro bilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pahf Skrevet November 10, 2003 Rapporter Share Skrevet November 10, 2003 90 fanger fram da``? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
blixern Skrevet November 10, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 10, 2003 den kan jeg skaffe.......må bort fort...kom å hent!:P får med 1.6 gti motor å... Siter 1x Audi A4 TQ (blod senka å små tuna) 1x Raddo prosjekt 1x Polo 1977 (retro bilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg