frank1982 Skrevet Februar 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2008 bilen er helt strøken på vanlig asfalt, men når det er vaskebrett føre er det en "gnisse" / "knitre" lyd fra dashbord h. side. Hadde akkuratt samme lyd på min forrige s4 men mye mindre, så det er kanskje et kjent problem.... bilen ble solgt før jeg fikk feilsøkt. noen som har vært borti samme??? blir vel til at jeg demonterer en og en ting.. begynner med hanskerom og fortsetter innover. Lyden er til å bli gal av... damndamn Siter I`d rather push an Audi then drive a BMW 94 S4 STV 88 bx turbo diesel 88 bx GTI 16v turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Februar 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2008 blir vel til at jeg demonterer en og en ting.. begynner med hanskerom og fortsetter innover. Lyden er til å bli gal av... damndamn Er vel bedre om du får noen til å sitte på og lokalisere lyden mens du kjører, i stedet for å skru i filler hele bilen? ;) Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg