gammalgris Skrevet Februar 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2008 Hei, jeg bestilte 05+ facelift lykter til min hyundai coupe. Når jeg fikk pakken i posten såg det tilsynelatende bra ut, og fikk lett skrudd lyktene på plass. Men når jeg skal teste om lyktene fungerer er det kun blinklys som fungerer og kjørelys lyser når jeg skrur på langlys. Noen her som vet hvordan denne koblingen er? eller har en løsning på problemet ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet Februar 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2008 selg dem og kjøp min :) hehe, neida.. bør nok gå over koplingene.. kjøpte du orig fra hyundai skulle det være plug & play.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gammalgris Skrevet Februar 11, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2008 Her er lyktene jeg bestilte ::SFR:: Seoulfulracing Online Store/Community Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tuscani Skrevet Februar 13, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2008 fant dette hos KSpec.com 2005 Face Lifted Tuscani OEM Headlights. The price includes both left and right side and all OEM bulbs are included. Newly designed black bazel lights add an aggressive look for your Tuscani. Models produced before 2005 needs wiring modification listed below. ● Old Light Wiring: Red Wire = High Beam + Black Wire = High Beam - Blue/White Stripe = Low Beam + Black/White Stripe = Low Beam - ● 2005 Light Wiring: Red Wire = Low Beam + Black/White Stripe = Low Beam - Blue Wire = High Beam + Black Wire = High Beam - New F/L lights do not have city light so it doesn't have to be connected from the older wiring. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg