licorice84 Skrevet Februar 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2008 da har jeg blitt eier av en -92 VTi sedan:D det sitter sonar frontlykter med angel eyes på den, men jeg syns passformen er dårlig. det mangler liksom litt for å fylle "hjørnene" på framskjermen. er det bare mine lykter som ikke er justért/tilpasset skikkelig, eller er det generelt dårlig passform på slike lykter? Siter quattroholic! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muggi Skrevet Februar 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2008 er forskjell på 2/3dørs og 4 dørs frontfanger og lykter. er nok bare kjøpt feil av en av delene. husker ikke hvem lykter som går ned og hvem som ikke gjør det :) Siter Honda Civic Coupe 1,6 EX med turbo MG F 1,8 : Kondemnert Honda Civic 1,5 LSI (B18C-R): Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
licorice84 Skrevet Februar 10, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2008 okei! ser at det er litt glipp i kanten der, uansett hvordan jeg justerer så blir det liksom ikke helt bra. da er det sikkert den som er beregna på 3-dørs... Siter quattroholic! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Februar 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2008 hadde onepiece angel til min coupè, som var beregnet til den, hadde 1 cm glippe mellom lyktene og frontfangeren der også :) Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
licorice84 Skrevet Februar 15, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2008 okei. det er onepiece, de jeg har nå. blinkers-delen stikker liksom utenfor skjermen og det mangler litt før de går kant i kant med skjermplata. vurderer å bestille nye sånne som er til sedan, men vet ikke om det gjør saken bedre? evt. må jeg bestille 2-delte lykter. Siter quattroholic! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg