Aamodt Skrevet Februar 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2008 Jeg har nettopp kjøpt meg min førstebil. Det er en Volvo s40 -96modell -1.8liter -Kjørt 190000 -Mørke grønn Nye bilder side 5 Har nesten ikke lyst til å legge ut en så skitten bildamndamn Litt skitten motor:p Fikk tatt en motorvask så ble bedre, men ikke helt rent:p Har begynt å bygge litt anlegg: Tenkte å ha det sånn som dette i begge sidene, må jo selfølgelig trekke kassene å.. Jeg var såpass lur å vaske bilen tidligere på dagen å deretter kutte platene i garasjen når bilen stod der, å sånn så den ut etterpå:P Legg merke til de utrolig flotte stål felgene, som ikke er utrustet i det heletatt 25.02.08 Har trukket kabler fra batteri og cdspiller i dag å lagt det skjult hele veien. Tror dette blir bra når jeg får skjult alle ledningene i trunken og få trukket kassene:) Første prioritet er ivertfall å få vasket, polere og støvsuge:p Har planer om: -Felger -XC Grill -M3 Speil -Anlegg -Effektanlegg -Hvite blinklys Har også lyst til å Chippe og senke, men det er usikkert.. Pøs på med gode råd om dere har:) Takker! Siter s40 powah!^,^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlmRacing Skrevet Februar 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2008 Heisann, høres bra ut! Bare litt forslag, sånn at du ikke ødelegger bilen og kaster bort penger: 1. Ikke chip en 1.8l, du vil max få 10hk mer. Å de er ikke verdt pengene. 2. Ikke sett på M3-speil, bilen kler det bare ikke :) hehe.. Ellers ville jeg kjøpt Black Blend lykter, XC-grill og hvite markeringslys. Hova Com AB Bilstyling selger alt det her rimelig. ;) Siter AlmRacing`s nybil: 2004 - Volvo S60 Turbo Limited Sport Edition! Førstebil: 2001 - Volvo S40 Sport Edition! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aamodt Skrevet Februar 8, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2008 Heisann, høres bra ut!Bare litt forslag, sånn at du ikke ødelegger bilen og kaster bort penger: 1. Ikke chip en 1.8l, du vil max få 10hk mer. Å de er ikke verdt pengene. 2. Ikke sett på M3-speil, bilen kler det bare ikke :) hehe.. Ellers ville jeg kjøpt Black Blend lykter, XC-grill og hvite markeringslys. Hova Com AB Bilstyling selger alt det her rimelig. ;) Jeg vet ikke om det blir chip, er jo ikke store motoren som du sier er litt døfødt å begynne å trimme på, men jeg får se ^,^ M3 speil har jeg egentlig aldri sett på en s40, passer bra på mange andre biler, derfor jeg lurte på om noen hadde bilder:) Er ikke sikker på om jeg skal bytte lykter, men XC grill og hvite markeringslys kommer:) Noen som har bestilt fra Hova Com AB Bilstyling før? Gode eller dårlige erfaringer? Siter s40 powah!^,^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aamodt Skrevet Februar 8, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2008 Erfaringer med BS bildeler? har hørt at de er treige. Siter s40 powah!^,^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darty Skrevet Februar 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2008 BS bildeler er TREIGE ja.. Vet ikke hvor mange uker jeg ventet på stylingen til S40'n min..! Siter 1973 Pontiac Firebird 2007 VW Passat 2.0 TDI [X] 1961 VW Boble [X]1983 VW Golf MK1 OldSchool [X]1988 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlmRacing Skrevet Februar 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2008 Hør med Christine her inne, hun har handlett et par småting innpå Hova.com før :P Siter AlmRacing`s nybil: 2004 - Volvo S60 Turbo Limited Sport Edition! Førstebil: 2001 - Volvo S40 Sport Edition! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo v40 t4 Skrevet Februar 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2008 Hør med Christine her inne, hun har handlett et par småting innpå Hova.com før :P Bestilte grillen der fra. Har ingen klager å komme med, veldig bra service og rask levering :) Siter Mvh Christine :) http://www.bergen-gatebilklubb.no T4: http://bilforumet.net/showthread.php?t=115531 240:http://bilforumet.net/showthread.php?t=126103 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlmRacing Skrevet Februar 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2008 Mente du hadde kjøpt noe der, men viste ikke hva ;) hehe.. :) Siter AlmRacing`s nybil: 2004 - Volvo S60 Turbo Limited Sport Edition! Førstebil: 2001 - Volvo S40 Sport Edition! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo v40 t4 Skrevet Februar 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2008 Mente du hadde kjøpt noe der, men viste ikke hva ;) hehe.. :) Kan ikke huske alt heller :) Siter Mvh Christine :) http://www.bergen-gatebilklubb.no T4: http://bilforumet.net/showthread.php?t=115531 240:http://bilforumet.net/showthread.php?t=126103 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aamodt Skrevet Februar 10, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2008 men det høres jo bra ut:) Jeg lurer foresten på en annen ting, lykteviskerne? noen som har fjernet disse? for de er jo ikke flotte å se på:P Siter s40 powah!^,^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aamodt Skrevet Februar 11, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2008 Kan noen fortelle meg hvilken fanger og hvilken grill dette er?:) Siter s40 powah!^,^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darty Skrevet Februar 13, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2008 Det er samme fanger som jeg hadde på min.. http://www.bilforumet.no/x40/175271-noen-bilder-bilen.html Den fåes kjøpt hos BS bildeler. Grillen på bildet der er laget selv av netting. Ang lykteviskerene så er det bare å fjerne dem når du setter på ny fanger.. Om du ser på bildet du la ut så er det innpressinger i fangeren som viser hvor du skal skjære om du vil beholde viskerene.. På min fanger sparklet jeg disse hullene igjen (først glassfibersparkel, og så finsparkel) Siter 1973 Pontiac Firebird 2007 VW Passat 2.0 TDI [X] 1961 VW Boble [X]1983 VW Golf MK1 OldSchool [X]1988 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aamodt Skrevet Februar 14, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2008 Takk takk, men om jeg ikke skal bytte fanger med det første, finnes det noe man kan putte i hullet uten å liksom til å lakkere og å sparkle å styre. Siter s40 powah!^,^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darty Skrevet Februar 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2008 Det beste å gjøre om du skal tette de hullene er å bruke et plastlim, men dette krever sparkling og lakking også, om du skal ha det pent.. Du må nesten bare leve med viskerene til du bytter frontfanger om du ikke vil lakke :) Siter 1973 Pontiac Firebird 2007 VW Passat 2.0 TDI [X] 1961 VW Boble [X]1983 VW Golf MK1 OldSchool [X]1988 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aamodt Skrevet Februar 14, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2008 *sukk*, jaja blir nok fanger nermere mot sommeren uansett:) Siter s40 powah!^,^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg