Crazytaxi Skrevet Februar 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2008 Tenkte at jeg skulle legge ut en tråd på ting som gjøres med Golfen min. Var egentlig på utkikk etter en Svart A4 TQ B5 men fant ingen jeg ville ha. Da ble det denne som ble "hasteinnkjøpt" en fredag ettermiddag... for 2 år siden. Ting har egentlig gått litt frem og tilbake med hva som er blitt gjort med den... (vært noen mislykkede forsøk på støping osv.. hehe) Men nok snikk snakk... hehe Dette er bilen: Og dette er det som skal brukes som er kjøpt inn til nå da... Forsterkere: 2x Zapco C2K 4.0 Spiller: Alpine IVA-D900R DSP: Alpine PXA-H700 Og kontroller til PXA-H700: Fant ikke bildet av nøyaktig den jeg har, jeg har ikke RUX-701 det står faktisk PXA-H700 på min kontroller..... hehe Frontsett: (Montert bare det ene settet nå, (altså 2/4) 4x Alpine Type X 6,5" Og Alpine Type X Spx-107R Sub: 2x Alpine Type X SWX-1042D Dette er det som er av hovedkomponenter, i tillegg kommer jo kondiser, oppgradert batteri og sånt.. :tannløs: Har planer om å gjøre ferdig stereoen før jeg gjør noe drastiske utvendige steg, men utvendig har det blitt kjøpt inn: - emblemløs grill (mobilsentrum :drunk: ) - rieger-takvinge (ligger godt i boden ennå i påvente av lakkering :P) - Justerbart senkesett (i bestilling) Bilder av bilen pr. idag: Deksling baki Bilde før man har begynt å tilpasse mot deksler og kanter som er i bilen. Her er nærbilde av dekslet på toppen av høyre side. samme fremgangsmåte er brukt på andre siden. Bilde av dekslet som skal ligge rundt der som låsen til bakluka er.. Midtkonsoll: Innspill og inspirasjon mottas med takk :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Crazytaxi Skrevet Februar 7, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2008 Rammeverk: Her ser dere rammeverket som danner basis for installasjonen baki.. :D Rammeverket sitter fastskrudd i tre bolter bak: og i setebelteskruene foran: dette er gjort fordi det skal gå an å "lett" ta ut anlegget hvis man noensinne skulle ønske dette, den eneste delen som er permanent er den "bjelken" som den er skrudd fast i bak. Ramma ferdig grunnet og klar til lakk: Basskassebygging: Midlertidig plassering av diskanten pr dags dato: Har fått laget meg en midlertidig plassering for diskantene da... Kabeltrekking: Festet Kablene til RSD'ene for forsterkerne med "monteringsplater for buntebånd" og "buntebånd" hehe : Festet langs den plata som går under ved baksetene.. En tilstand som bilen min har vært mang en gang hehe: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Crazytaxi Skrevet Februar 7, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2008 Bilde av sikringsholderene som ligger imot seteryggen: Bilde av forsterkerne og de 5 kondensatorene som ligger montert i stålramme under forsterkerne: Lagd istand sikring på både det orginale elektriske nettet samt til stereoen selvsagt :P hehe: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghost. Skrevet Februar 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2008 dette så da artig ut =) mulig jeg overså men skal det gjøres noe utsendemessig ? Siter .:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Crazytaxi Skrevet Februar 7, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2008 Takker.. =) planen er jo at det skal spille artig, og gjøres på en litt annen måte enn det andre gjør.. hehe... Utseendemessig så er planen i 1. omgang å lakke den svarte plastikken grønn, senke den (for å heve den bak faktisk.. :P) og skifte ut lampene rundt om, og selvsagt fetere lisser hvis jeg kommer over noen billige og greie hehe :D Etterhvert er planen at det skal slenges på litt diskret plastikk når bilen skal få en hellakkering :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghost. Skrevet Februar 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2008 hadde vært så sinnsykt gøy om du kunne sette på Vento front! <3 ser bare sinnsykt deilig ut ;) Siter .:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kaliber Skrevet Februar 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2008 dette blir bra ser jeg!:) bra at noen gidder å gjøre seg for det! kult!:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg