super roof Skrevet Juli 19, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2009 er 7x17 ja. men må sjekke dim på dekka d er jeg ikke sikker på. er usikker på inpresset å Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
super roof Skrevet Juli 19, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2009 Er det mulig å få et bilde av begge stagene til gasserne?Har maken på min. En tidligere eier har laget noe sjølmekk som fungerer dårlig. Eller om dette er å få kjøpt? her er liken til svensk amazon forum å siden til hasse ligger masse bilder her. av det meste. http://amazon.forum.bilia.se/phpbb3/viewtopic.php?f=18&t=730 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nyggen Skrevet Juli 20, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2009 er 7x17 ja. men må sjekke dim på dekka d er jeg ikke sikker på. er usikker på inpresset å Har du funne ut offseten på dine felger??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
super roof Skrevet Mars 3, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2010 har lyst på grant ratt, noen som har noe tips hvor jeg kann finne rattnav? noen son har prøvd å båre nye hull på ratte lar det seg gjøre? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
super roof Skrevet Juli 30, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2010 da har jeg bytta ut momo rattet med grant classic 13.5" å hoved luktene er bytta ut med classic lykter fra biltema. skall prøve å fa lakt ut noen bilder ettervert. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
commodus Skrevet Juli 30, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2010 får nesten orgasme av den der!! LEKKER BIL!!! Siter 04 Opel combo 1.7di Opel rekord c caravan 1700 Vespa bravo vw golf 2.0i stv(skrotet) vw vento 1.9tdi(skrotet) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
super roof Skrevet Juli 31, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2010 (endret) Endret Juli 31, 2010 av super roof Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
super roof Skrevet August 2, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 2, 2010 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
super roof Skrevet August 2, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 2, 2010 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg