super roof Skrevet Februar 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2008 i dag har jeg handla amazon, så jeg må vel starte en prosjekt tråd, litt om bilen er en 64 mod 2 dør, sort helt orginal, noe som jeg har planer om å gjøre noe med, ikke de store modifikasjonene, men planen er senke fjærer felger blanke blinklys røde baklys, er noe lakkrust på bilen så den skall pusses ned og lakkeres sansynelig orginal farge, mulig det blir motor bytte 76 mod b20 med m47 gir ettervert, Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
super roof Skrevet Februar 7, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2008 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
240GLE 86mod Skrevet Februar 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2008 Gratulerer med Amazon;) Tøffe biler:D Så strøken ut den da, du må nesten beholde orginal svart fargen på den:) Er ikke mange orginale svarte igjen:( Siter Volvo 240GLE Turbo, 84Mod Bruksbil Volvo 240GL Turbo 85Mod Bruksprosjekt Volvo Amazon 65mod Langtids prosjekt Volvo 245GLT 83Mod Prosjekt eller selge? Volvo 164......69Mod Prosjekt eller delebil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
super roof Skrevet Februar 7, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2008 takk, tror den blir svart ja, har montert øyelokk nå, Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
240GLE 86mod Skrevet Februar 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2008 Se der ja;D det hjelper mye med en gang med øyelokk;) Skal ha det på min å men lurer på de som er skrå da:P Mye har du planer om og senke den? :) Siter Volvo 240GLE Turbo, 84Mod Bruksbil Volvo 240GL Turbo 85Mod Bruksprosjekt Volvo Amazon 65mod Langtids prosjekt Volvo 245GLT 83Mod Prosjekt eller selge? Volvo 164......69Mod Prosjekt eller delebil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
super roof Skrevet Februar 7, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2008 blir lesjøfors sett forstillings kontrol å godkjenning til å bynne me så far se etter hvert hva som skjer, eni finere de skrå øyelokkene, men kjøpte disse før jeg hviste det fantes skråe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-TORE- Skrevet Februar 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2008 Hmm... Lesjøfors senking på amazon er en stor fiasko, bare se på min.. Ble jo så høy at en direkte skjemmes.. Førsteprioritet når den skal taes frem etter vinteren er å få den lavere, mye lavere.. Siter VOLVO The intelligent choice ---------------------------- 81 Volvo 242 TIC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alzeimer Skrevet Februar 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2008 Hmm... Lesjøfors senking på amazon er en stor fiasko, bare se på min.. ikke helt enig med deg der. sånn ble min etter senking med lesjöfors (alt av foringer er nytt ("polyurethan eller hvordan en skriver det") har jo litt med lavprofildekka dine å gjøre og når jeg ser etter. skal selv ta på 17X7 når de kommer. gleder meg! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
super roof Skrevet Februar 8, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2008 er det flere alternativer av fjærer med godkjennings papirer? plan a er å få det godkjent, så får man se hva som sjer på sikt, det er helt klart drømmen att dørståkkene nesten soper bakken å ingen åpning mellom hjul å hjulbue Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
super roof Skrevet Februar 8, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2008 tok noen bilder i dagslys i dag, lakkerte litt på baklyktene å, Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-TORE- Skrevet Februar 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2008 Alzeimer: Du mener vel ikke seriøst at du synes bilen din er lav?? bilen din er jo også LANGT ifra lav da..:) Alternativet er vel åkrane fjærfabrikk, eller å stemple dette såkalte senkesettet for så å dra rett hjem å varme sammen noen runder eller evt å kappe litt. Siter VOLVO The intelligent choice ---------------------------- 81 Volvo 242 TIC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
super roof Skrevet Februar 9, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2008 har bestilt lesjøfors så blir det å godkjenne så får vi se hva som sjer i framtia. tore, det kann ikke være mye klaring under bilen på det bilde som ligger på tråden din med varmede fjærer, hvordan er det å bruke bilen når den blir så lav som det da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
super roof Skrevet Februar 9, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2008 jeg var i garasjen å surra litt i dag, bynte med å ta ut setene å trekket, var en del over flate rust spm måtte pusses bort, å så noen runder med rust killer , var to rust hull på pasasjer siden, som må sveises før det ble grunning å ett lag med arcanol Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
super roof Skrevet Februar 9, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2008 skrapa noen bobler i karoseriet å med samme rusthull på høyre skjerm ved lykta rust venster skjerm ikke hull skjøten mellom bakskjerm å skjørt hull venstr side hull i skjørt høyre side mye spakkel og juks på høyre dør rusthull bagasje rom høyre side Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jon Arne Skrevet Februar 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2008 Se her ja,så ut som et greit prosjekt da.. Så ut som du har noe rust framom deg,men gulvet så bra ut etter litt arcanol:) Gå over chromen din med Autosol,kjøp deg hel røde baklyktglass og hvite blinklysglass fram:D Når skal du begynne å sveise da? Siter Roser er røde, fioler er blå, jeg har splittet personlighet,det har jeg å! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg