gutten360 Skrevet Februar 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2008 Jeg er på leting etter ny bil, en sprek en. Tenkte maxpris på 160 000. bilen må være sprek minimum 230hk. Tenker på en volvo 850t5 men lurer på hvilken andre bra alternativer det er ute på markede. Bilen skal også være driftsikker :). Hvis det er noen som kunne komme med innvendinger eller tips hadde jeg satt stor pris på det :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghost. Skrevet Februar 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2008 reise til Deutchland og skaff deg en fin BMW ,,, et bra alternativ ;) AutoScout24 Europas Automarkt für Gebrauchtwagen und Neuwagen Siter .:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddi Skrevet Februar 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2008 Saab 9-3 eller 9-5. Sjeldent disse har mer enn 230 hk originalt (er vel kun aero og viggen vi snakker om da), men en slik bil med turbo og 154/170 hk, kan lett skaffes for litt over 100 k. Slenger du i 30 k til, får du lett 290 hk, noe jeg har tenkt til med min 9-5 fra 98 i nær fremtid:) mvh oddi Siter Saab 900 snurrbo cab solgt! :( :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
le0n Skrevet Februar 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2008 Volvo 850 R eller T5-R ville jeg fått tak i, kanskje littegrann vanskelig for 160.000,- men det hender. Audi TT er jo ett alternativ.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai_G Skrevet Februar 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2008 Er ikke T5 verdenskjent for sine rævva understell da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tOFFY Skrevet Februar 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2008 Jeg er på leting etter ny bil, en sprek en. Tenkte maxpris på 160 000. bilen må være sprek minimum 230hk. Tenker på en volvo 850t5 men lurer på hvilken andre bra alternativer det er ute på markede. Bilen skal også være driftsikker :). Hvis det er noen som kunne komme med innvendinger eller tips hadde jeg satt stor pris på det :) FINN]FINN bil - Norges største bilmarked. Søk etter biler, motorsykler eller bildeler. bil - Norges største bilmarked. Søk etter biler, motorsykler eller bildeler. FINN bil - Norges største bilmarked. Søk etter biler, motorsykler eller bildeler. Siter T.... http://privat.bluezone.no/steinsland/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg