Matz H Skrevet Februar 8, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2008 så en ganske kul bil på vei hjem i dag, en mazda 323 om jeg ikke tar feil, har det kansje vært noe? tror det var en slik: FINN bil - Norges største bilmarked. Søk etter biler, motorsykler eller bildeler. bare mye bedre stand, og i sølv farge Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hyllish Skrevet Februar 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2008 haha, du må ha noe av den rareste smaken for bil jeg har opplevd noengang! først vil du ha ungdomsbil, og da forslagene om ungdomsbil kommer er det ikke godt nok, du synes at mercedes er "voksen" biler på en negativ måte.. og ender opp med å fortelle at du gjerne vil ha en mazda 323... gud vite hvor dette vil ende? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Februar 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2008 Den galanten så litt glorete ut... hehe... Men riktig årgang ihvertfall, Galantene fra 88-92 er mye bedre å kjøre, og bedre lydisolert enn generasjonen etter... Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sower Skrevet Februar 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2008 Fant noen brukbare galanter ute på autodb her for deg: 1993 GLSi 25,000 (God på veien) AutoDB.no 1993 V6 59,000 (Rå motor, dyr forsikring dog.) AutoDB.no 1994 GLSi 39,000 (Så grei ut) AutoDB.no 1993 2,0 TD 35,000 (Nyoverhalt motor, rustfri) AutoDB.no Siter H-mjølk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet Februar 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2008 http://finn.no/finn/car/object?finnkode=12184892&sid=xz9edacBp7N612357 Finn 1 feil!!! drøyt å la en liten kid sitte sånn:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sower Skrevet Februar 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2008 Øyelokk.. Siter H-mjølk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet Februar 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2008 Fant noen brukbare galanter ute påautodb her for deg: 1993 GLSi 25,000 (God på veien) AutoDB.no 1993 V6 59,000 (Rå motor, dyr forsikring dog.) AutoDB.no 1994 GLSi 39,000 (Så grei ut) AutoDB.no 1993 2,0 TD 35,000 (Nyoverhalt motor, rustfri) AutoDB.no Hehe, den siste er jo din:D Skal selge for da? ;P Siter -Subaru Impreza WRX "STi" 01' -Subaru Impreza WRX 01' http://www.dlgracing.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet Februar 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2008 Hvis du har så jævlig dårlig råd, kan du ikke heller vente til du hvertfall har lappen før du kjøper bil ? Er jo ikke noe vits å kjøpe en billig bil nå, istedet for å vente 1 år og kjøpe en for x antall mer penger.. You see ? Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sower Skrevet Februar 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2008 Skal studere i år, så vil heller bruke penger på bobla siden den koster like mye i året som tyggegummiforbruket mitt gjør på 1 år. Siter H-mjølk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Matz H Skrevet Februar 8, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2008 har lyst på en bil :P bryr meg ikke så mye om hvor bra den skal være, så lenge det helst ikke er bulker og rust, så tar jeg det, kan selge den å kjøpe meg ny bil etter jeg har skaffet meg lappen osv. men en Mitsubishi er det jeg har mest lyst på, så jeg tror det blir en Galant Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Matz H Skrevet Februar 8, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2008 er ikke sikker på om jeg skal ha diesel/bensin eller automat/manuell gir, tror det blir bensin og manuelt, noen som vet fordelene og ulempene med diesel/bensin og automat/manuell gir? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TrulsR Skrevet Februar 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2008 bryr meg ikke så mye om hvor bra den skal være, så lenge det helst ikke er bulker og rust, så tar jeg det Heh, så du nøye nok etter på bildene av den Mazdaen du nevnte? Var jo full av scratches, bulker, rust og drit. Og, du burde gå for manuellgir. Er ikke bra å starte bilkarrieren med automatgir, da lærer man seg aldri å gire ordentlig. Dessuten er manuellgir gøyere enn automatgir. Du har ikke forresten vurdert å spare pengene til lappen i stedet for å bruke alt på bil med en gang? Å ta lappen er en veldig dyr affære, og det hadde vel ikke vært så gøy å sitte der med en bil, men uten råd til å fortsette å ta lappen før du er ferdig? :p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Februar 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2008 Kjør moped eller buss 1 år til, spar opp penger og kjøp deg bil når du har fått deg lappen. Det er mitt tips ;) Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Matz H Skrevet Februar 8, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2008 må no ha noe å gjøre på mens jeg sparer opp til lappen også :P skal prøve å skaffe meg kveldsjobb, og har frikort. blir sikkert fort noen tusen det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sower Skrevet Februar 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2008 21,000,- max. Siter H-mjølk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg