Gå til innhold

Min først bil

Ranger emnet


Matz H

Anbefalte innlegg

  • Svar 35
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

haha, du må ha noe av den rareste smaken for bil jeg har opplevd noengang!

først vil du ha ungdomsbil, og da forslagene om ungdomsbil kommer er det ikke godt nok, du synes at mercedes er "voksen" biler på en negativ måte.. og ender opp med å fortelle at du gjerne vil ha en mazda 323...

gud vite hvor dette vil ende?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den galanten så litt glorete ut... hehe...

 

Men riktig årgang ihvertfall, Galantene fra 88-92 er mye bedre å kjøre, og bedre lydisolert enn generasjonen etter...

Bilforumet.no
Super Moderator
NYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil

2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant noen brukbare galanter ute på

autodb her for deg:

 

1993 GLSi 25,000 (God på veien)

AutoDB.no

1993 V6 59,000 (Rå motor, dyr forsikring dog.)

AutoDB.no

1994 GLSi 39,000 (Så grei ut)

AutoDB.no

1993 2,0 TD 35,000 (Nyoverhalt motor, rustfri)

AutoDB.no

 

Hehe, den siste er jo din:D Skal selge for da? ;P

-Subaru Impreza WRX "STi" 01'

-Subaru Impreza WRX 01'

http://www.dlgracing.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har lyst på en bil :P bryr meg ikke så mye om hvor bra den skal være, så lenge det helst ikke er bulker og rust, så tar jeg det, kan selge den å kjøpe meg ny bil etter jeg har skaffet meg lappen osv.

men en Mitsubishi er det jeg har mest lyst på, så jeg tror det blir en Galant

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bryr meg ikke så mye om hvor bra den skal være, så lenge det helst ikke er bulker og rust, så tar jeg det

 

Heh, så du nøye nok etter på bildene av den Mazdaen du nevnte? Var jo full av scratches, bulker, rust og drit.

 

Og, du burde gå for manuellgir. Er ikke bra å starte bilkarrieren med automatgir, da lærer man seg aldri å gire ordentlig. Dessuten er manuellgir gøyere enn automatgir.

Du har ikke forresten vurdert å spare pengene til lappen i stedet for å bruke alt på bil med en gang? Å ta lappen er en veldig dyr affære, og det hadde vel ikke vært så gøy å sitte der med en bil, men uten råd til å fortsette å ta lappen før du er ferdig? :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår