Mr_No_Name Skrevet Februar 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2008 Ja da har jeg rotet meg inn her jeg og.. Jeg er da ute etter og handle meg en leke bil som skal settes istand før neste vinter kommer..Dette blir en REN is/banebil og lurer da på hva folk mener er best.. Det blir ikke skilter på bilen så det er store muligheter for at den blir hentet utenlans.. Valget sånn jeg ser det nå står imellom Sierra cosworth 4x4 Audi 200 TQ Audi S4 Toyota celica eller en gammel volvo turbo. Noen andre biler som kan være greie og vurdere? Siter zzZZzzZZ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
esbandos Skrevet Februar 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2008 Få tak i en god gammel volvo turbo.. F.eks 240 med FK/FT motor og sperra bakaksel.. Grei som is/banebil da det fins deler rundt hvert hushjørne så å si. Siter 1993 Audi 100 Avant 2.8Q 1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen) 1975 Volvo 242L Prosjektet 1980 Volvo 244DL Harryvogna 1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_No_Name Skrevet Februar 6, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2008 Kan liksom ikke noe for det men det frister mere med 4wd..Men volvo er helt klart en kapabel bil..hadde en 244 for en haug i år siden..Morsom og leke med den^^ Siter zzZZzzZZ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_No_Name Skrevet Februar 6, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2008 Er bilen komplett ? Ellers hadde jo dette vært gromt og lekt seg med til vinteren igjen..:pepsi: Race Cars : subaru impreza 2000 turbo Siter zzZZzzZZ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg