s9000 Skrevet Februar 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2008 Var så heldig at verktøy kassa veltet og brakk pluggene på signal kabelen. Kjøpte meg nye plugger og startet å koble dem:P. Noe som viste seg å gå dårlig, får fortsatt ikke signal til forsterkern. skjønner ikke at det kan være så vanskelig:P av isolerte kabelen, og dro den første kobber ''skjermen'' bakover og av isolerte til slutt den innerste kobber tråden. den puttet jeg inn i pluggen og satte sammen. er det feil? hehe :uhhmmwhat?: Siter 94' S 9000cse turbo poff =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet Februar 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2008 Du har + og - i signalledningen. Begge skal tilkobles pluggen, og skal ikkje komme borti kvarandre! (kortslutning) Har du lodda ledningene? Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie - Bilstereo -2003 Volvo S60 2.4D-1981 Porsche 911 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
s9000 Skrevet Februar 6, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2008 ok, tror du misforstod meg der gitt. jeg har jo + og -. var ute og så litt mer nå og fant ut at jeg hadde gjort en litt slett jobb. ledningene kom ikke helt inn i pluggen og dem var heller ikke loddet. men det har jeg nå ordnet. :D takker uansett. Siter 94' S 9000cse turbo poff =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dammed Skrevet Februar 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2008 Hvor kjøpte du disse pluggene og åssen ble resultatet, et bilde hadde vært skikkelig digg! ;) Klarte å ødelegge mine og, for et par dager siden. Siter Eier av en svart Toyota Celica T23 2000mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
s9000 Skrevet Februar 6, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2008 Var tilfeldig på biltema. Dem selger selger noen helt greie til 20kr ca for 2 stykker. værtfall til mitt bruk så gidder jeg ikke koste på noe bedre hehe. har loddet idag, men får dem fortsatt ikke til å fungere. begynner å bli litt frustrert her nå. skjønner ikke heeelt hva jeg gjør feil. :angry: Siter 94' S 9000cse turbo poff =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dammed Skrevet Februar 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2008 Hvis du har råd så lever forsterkeren med delen til en radio og tv reparatør, de skal nok ikke ha så utrolig mye for den jobben. Er jo bare å lodde 4 punkter. ;) Siter Eier av en svart Toyota Celica T23 2000mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
s9000 Skrevet Februar 8, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2008 hehe. jau, men er ikke forsterkern som er problemet vettu. er kabelen. og vist jeg først skal ta ut kabelen som jeg har trekt så kan jeg jo like godt bytte den istede for å betale for å reparere den. regner med du skjønner ;) :hug: poenget var at jeg slapp og trekke den på nytt, men det er gjort nå alikevell :P men takker for hjelp Siter 94' S 9000cse turbo poff =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg