Passat1.8T Skrevet Februar 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2008 Heisann.. Jeg har en VW passat, som det var ettermontert defa alarm på. I det siste har alarmen slått seg helt vrang. alarmen går bare sekunder etter at jeg har låst bilen med fjernkontrollen til sentrallås/alarmen. Noen som har litt kjennskap til denne problemstillingen? hva kan jeg gjøre? er det eventuelt lett å fjærne alarmen? har defa motorvarmer og kupevarmer som jeg ikke vil ha bort, som kansje går på samme system.. Siter Come to the darkside, we have cookies!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turkadett Skrevet Februar 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2008 Heisann.. Jeg har en VW passat, som det var ettermontert defa alarm på. I det siste har alarmen slått seg helt vrang. alarmen går bare sekunder etter at jeg har låst bilen med fjernkontrollen til sentrallås/alarmen. Noen som har litt kjennskap til denne problemstillingen? hva kan jeg gjøre? er det eventuelt lett å fjærne alarmen? har defa motorvarmer og kupevarmer som jeg ikke vil ha bort, som kansje går på samme system.. Du kann se etter hvor mange ganger det blinker i lysdioden etter alarmen er utløst for og lese av hvor alarmen er utløst. Tell antal blink mellom opphold på lysdioden. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg