Gå til innhold

Forslag til moderat styling til A6 2.5TDi?

Ranger emnet


Alucard

Anbefalte innlegg

Hei, Jeg lurte på om det var noen som har forslag til moderat styling av en 2001 modell Audi A6 2.5TDi quattro. Jeg har tenkt på moderat senking, 30-35 milimeter, krommet speilkapper, krommet dørhåndtaker og kanskje en ny moderat frontfanger. Jeg kommer ikke til å fjerne Audi emblet i grillen, bare så det er sagt. Liker å vise hvilket bilmerke jeg kjører, hehe.

 

MVH, Alucard

2001 Audi A6 4B Avant 2.5 TDi quattro

Prosjekt: 1983 Opel Senator-A

X-biler

1985 Audi 80CC 1.8

1995 Audi A4 B5 1.6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter å ha surfet litt på internett nå når jeg er på skole, kom jeg innom en side som solgte ganske billig RS6 styling tror jeg. Komplett med frontfanger, sideskjørt, bakfanger og bakrutespoiler ble det totalt 11500. Jeg synest denne prisen var overkommelig. Er dere ikke enige?

2001 Audi A6 4B Avant 2.5 TDi quattro

Prosjekt: 1983 Opel Senator-A

X-biler

1985 Audi 80CC 1.8

1995 Audi A4 B5 1.6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det spørsmålet ditt var som hentet ut av hjernen min, jeg kjøpte nettopp en 2003 A6 Avant Quattro, å tenker å kjøpe krom speilhus, dørhåndtak og dørlister, og litt senking å noen rå felger må jo til.

Men er det ikke mye styr med den senkinga,papirer osv...??

 

Det følger no med TÜV papir med senkesettet. Det er vel best å kjøpe justerbart. Etter det er det bare å smekke på de felgene du vill ha og få seg en time med biltilsynet og få begge tinga registrert i vognkortet. Jeg tenkte på å få den chippet, smelt på 18" RS felgene min og senkinga og få alt dette skrevet i vognkortet på samme tid. Og då kommer nok prosjekt-tråd når jeg har kjøpt inn alt. =)

2001 Audi A6 4B Avant 2.5 TDi quattro

Prosjekt: 1983 Opel Senator-A

X-biler

1985 Audi 80CC 1.8

1995 Audi A4 B5 1.6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklager for seint svar. Eg har hatt vinterferie og har difor hatt lita tid til å vere på foruma her. Det er ikkje original RS styling berre slik det er sagt. Er nok kopi. Men om du fortsatt er interisert så finn du det på http://www.quality-autoimport.no/storefront.php

No ventar eg berre på at det skal bli Mars. Eg får bilen i midten av Mars mest mogleg.

 

MVH, Alucard

2001 Audi A6 4B Avant 2.5 TDi quattro

Prosjekt: 1983 Opel Senator-A

X-biler

1985 Audi 80CC 1.8

1995 Audi A4 B5 1.6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg heller hadde spandert på meg et justerbart understell å hoppet over noe av stylingen. Justerbart får man jo helt ned i 5000 kroner nå....bl.a fra V-Maxx.no eller så har man jo supersport ol. som er litt dyrere

 

Det var jo justerbart eg tenkte på. Eg tenkte når eg fyst brydde meg med å kjøpe eit justerbart til ein litt dyrare pris slik eg får kvalitet. Hehe.

2001 Audi A6 4B Avant 2.5 TDi quattro

Prosjekt: 1983 Opel Senator-A

X-biler

1985 Audi 80CC 1.8

1995 Audi A4 B5 1.6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Det var jo justerbart eg tenkte på. Eg tenkte når eg fyst brydde meg med å kjøpe eit justerbart til ein litt dyrare pris slik eg får kvalitet. Hehe.

 

Kjører på de v-maxx understellet selv og er kjempe fornøyd. Sidend det er 2 års garanti på dem og så gir det meg litt mer sikkerhet enn all de "kjente merkene" som ikke har garanti. Har selv en kompis hvor en demper sprakk, han hadde ny demper i posten iløpet av 1 uke fra dem.

 

Ved mindre du ser på understell til 15-35 000 kroner så tror jeg like så godt hadde valgt det til 5000. Kan du jo heller bruke penger på chip ol

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjører på de v-maxx understellet selv og er kjempe fornøyd. Sidend det er 2 års garanti på dem og så gir det meg litt mer sikkerhet enn all de "kjente merkene" som ikke har garanti. Har selv en kompis hvor en demper sprakk, han hadde ny demper i posten iløpet av 1 uke fra dem.

 

Ved mindre du ser på understell til 15-35 000 kroner så tror jeg like så godt hadde valgt det til 5000. Kan du jo heller bruke penger på chip ol

 

Okay. Takk for tipset. Trur ej gjeng for V-maxx då.

2001 Audi A6 4B Avant 2.5 TDi quattro

Prosjekt: 1983 Opel Senator-A

X-biler

1985 Audi 80CC 1.8

1995 Audi A4 B5 1.6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår