xZoPpY Skrevet Februar 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2008 hei.. Skjønner ikke helt hva som har skjedd , men på et lite stykke av rattet i bilen er blitt matt. Det er ikke glatt lenger :S Fatter ikke hvordan.. er mulig jeg hadde noe polering på hånden da jeg tok på det, uten å merke det, men.. hmm Noen som vet hvordan jeg kan få dette fint igjen? Prøvde med vinylshine/cockkpitshine, men uten hell.. Hjeelp! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
whiplazh Skrevet Februar 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2008 Kan ikke ha vært avfetting med syre f.eks.? Siter Nå - '92 VW Vento VR6 [x] - '90 Audi Coupe Quattro 20v [x] - '90 VW Golf II GTi G60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xZoPpY Skrevet Februar 4, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2008 Nei det tviler jeg på.. vasket bilen med avfetting før jeg begynte å tukle med polering, men tviler på det er avfetting som kom på.. Noen mulighet for å få det fikset igjen med et middel? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest trogha Skrevet Februar 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2008 Kan du legge ut et bilde? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xZoPpY Skrevet Februar 4, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2008 Nå er det helt mørkt der ute så det er ikke lett å se, men man kjenner at det ikke er glatt lenger på rattet, der hvor det er =\ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg