Gå til innhold

Lyst til å teste GT4 8 & 9 november? Se her

Ranger emnet


Marius

Anbefalte innlegg

Godt å se at spilleverdenen her i Norge våkner litt opp og...

 

Tenker da på at slike messer har jo eksistert i lang tid overseas, men har aldri slått seg til ro her i EU foruten om store land som Tyskland og UK...

 

Det her må bare bli positivt selv om jeg personlig synes at PS2 begynner å dra bra på åra... GFX-wise iallefall!

Mvh,

Eric/S-2000

-----------------

LOTUS driver

*signatur redigert pga regelbrudd*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var her på fredag. Egen greie for forhandlere og media+++. var seff ikke full verson av alle de omtalt spillene. GT4var tøft, men ikke sinnsykt i forhold til GT3. Synes WRC 3 med norsk kartleser stemme og need for speed underground var like tøffe. ble mest overrasket over nfs underground. selv om ikke dette heller var full verson

VW 1200 -63 VW Polo -01 VW Golf -75

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var der i går og ble litt imponert over hva dem hadde klart å få til. Når det gjelder spillene så syns jeg NFS Underground var det som imponerte meg mest. Hvis du satt oppi den recaro stolen og spilte på storskjermen så fikk du prøve helversjonen av NFS. Men på de andre test maskinene var det kun Eclipse du fikk kjørt.

WRC 3 så også veldig bra ut også. GT4 var veldig likt GT3, demo som vi fikk prøve var kun gamle biler + RX8, 350Z og NSX. Positivt var de nye banene. Kunne kjøre i trange gater inne i byen. Testet også å spille over nettverk. Det var jo litt bra.

 

Dere bør ta dere en tur selv og gjøre dere opp en mening om spillene selv. NFS kommer jo snart i butikken, mens GT4 tipper jeg kommer til sommeren for det blir sikkert utsatt og utsatt.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by OleC

Var her på fredag. Egen greie for forhandlere og media+++. var seff ikke full verson av alle de omtalt spillene. GT4var tøft, men ikke sinnsykt i forhold til GT3. Synes WRC 3 med norsk kartleser stemme og need for speed underground var like tøffe. ble mest overrasket over nfs underground. selv om ikke dette heller var full verson

 

Fredag??? Da var det ikke åpna enda da... ;) 8 og 9.. det er lørdag og søndag...

Var det her det sko stå no' lurt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår