Gå til innhold

Strømstad

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

  • Svar 55
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ønsker dere alle en riktig god påske! :) Og en riktig god dag på Skjærtorsdagen.. :)

Håper det blir knall bra!

Meningen var at jeg skulle joine, men må dessverre si at jeg ikke kommer! :'(

Jeg og Samboer er blitt invitert på middag til foreldrene hans. :) Så da skal vi dit i stedet :)

 

Kos dere masse! :D Håper jeg får sett bilder fra dagen da :)

- Mitsubishi Lancer Evolution IV `98

 

X Honda Civic VTI `96, Mitsubishi Lancer Evolution IV `96, Mitsubishi Eclipse `96, Toyota Celica T20 `97, Mitsubishi Eclipse `99

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes synd på de som blir tvunget ned med blod senka bil. I fjord var det en som nektet å kjøre ned pga fangere og skjørter, men da tok han som jobbet på Bastø Fosen en skikkelig Rambo possisjon og nærmest kastet seg på panseret på bilen. Lol...

Selv kommer jeg med en 6,2 diesel Suburban fra 80 tallet :(

Bobla hadde ikke sprek nok dynamo til å drive stereo`n.

Å strømstad tur uten basskasse er døfødt

Ligger i blindsona

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker horten-moss båten blir stappa me senka biler te torsdagen:)

 

Ainona: dorlig unskyldning d der vel.. du kan jo dra te sverige på morran å vere hjemme igjenn te middag selskapet..

 

 

Unnskyld! :( Men det hadde bare blitt stress idag :S I tillegg til at jeg hentet min fulle mor kl.06 idag tidlig, så .. Jeg er ikke helt oppegående :P

- Mitsubishi Lancer Evolution IV `98

 

X Honda Civic VTI `96, Mitsubishi Lancer Evolution IV `96, Mitsubishi Eclipse `96, Toyota Celica T20 `97, Mitsubishi Eclipse `99

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår