OleVik Skrevet November 6, 2003 Rapporter Share Skrevet November 6, 2003 Hei er det vanskelig å bygge om til lufting av bremser foran på golfen? bygde om fra 1,6 til GTI 8v ... hva må jeg gjøre? bilen skal godkjennes om en uke!!! Siter 1988 MB 190E 3.0 1990 VW Golf GL TD (Solgt) 1985 VW Golf GTi (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hfracing Skrevet November 6, 2003 Rapporter Share Skrevet November 6, 2003 hva med å sette på de orginale gti luftekanalene ? går fra hulla i frontleppa/fangern, og inn i innerskjermene... Siter - 2007 325d coupe Msport , BBS LM , KW3. Sølv bil, coral rødt Msport skinn - Daily driver - 1992 mx5 - Trackday toy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lethal Skrevet November 6, 2003 Rapporter Share Skrevet November 6, 2003 Originally posted by OleVik Hei er det vanskelig å bygge om til lufting av bremser foran på golfen? bygde om fra 1,6 til GTI 8v ... hva må jeg gjøre? bilen skal godkjennes om en uke!!! Du må bytte til skive bremser bak, og ventilerte skiver foran, da får du det godkjent... Går ut fra at det er en Mk2 GTI Har du en Mk1 gti må du ha ventilerte skiver foran... Håper dette hjalp litt Mvh Lethal Siter ---- Power is nothing without control---- Ta en titt innom http://www.akutt-galskap.com(nede) - 1984 Volvo 240 - 1976 Opel Kadett C 2.2i (Prosjekt) - 1979 VW Golf Mk1 (Turbo prosjekt) - 1983 Ford Sierra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OleVik Skrevet November 6, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 6, 2003 Originally posted by Lethal Du må bytte til skive bremser bak, og ventilerte skiver foran, da får du det godkjent... Går ut fra at det er en Mk2 GTI Har du en Mk1 gti må du ha ventilerte skiver foran... Håper dette hjalp litt Mvh Lethal jada alt dette har jeg, jeg må bare årne noen luftekanaler :) og hvem i helv*** selger sånne!? ORPH kanskje! Siter 1988 MB 190E 3.0 1990 VW Golf GL TD (Solgt) 1985 VW Golf GTi (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lethal Skrevet November 6, 2003 Rapporter Share Skrevet November 6, 2003 Originally posted by OleVik jada alt dette har jeg, jeg må bare årne noen luftekanaler :) og hvem i helv*** selger sånne!? ORPH kanskje! tror veng har sånn leppe http://www.veng.no Siter ---- Power is nothing without control---- Ta en titt innom http://www.akutt-galskap.com(nede) - 1984 Volvo 240 - 1976 Opel Kadett C 2.2i (Prosjekt) - 1979 VW Golf Mk1 (Turbo prosjekt) - 1983 Ford Sierra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
projektRUST Skrevet November 6, 2003 Rapporter Share Skrevet November 6, 2003 Originally posted by OleVik Hei er det vanskelig å bygge om til lufting av bremser foran på golfen? bygde om fra 1,6 til GTI 8v ... hva må jeg gjøre? bilen skal godkjennes om en uke!!! lufting?! på min 8v gti er der ikke noe luft til bremsene.. og bilen er godkjent? står det luftekanaler til bremsene på møllerdokumentet?.. i så fall, det er merkelig Siter grønn og hvit, hva er jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lethal Skrevet November 6, 2003 Rapporter Share Skrevet November 6, 2003 Trokke du trenger den luftinga nei.. det er vel bare "bonus" med den leppa tror jeg... Siter ---- Power is nothing without control---- Ta en titt innom http://www.akutt-galskap.com(nede) - 1984 Volvo 240 - 1976 Opel Kadett C 2.2i (Prosjekt) - 1979 VW Golf Mk1 (Turbo prosjekt) - 1983 Ford Sierra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pololars Skrevet November 6, 2003 Rapporter Share Skrevet November 6, 2003 Ifølge papirene fra Møller må man ha det.. Siter Eat Sleep Volkswagen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lethal Skrevet November 6, 2003 Rapporter Share Skrevet November 6, 2003 Originally posted by pololars Ifølge papirene fra Møller må man ha det.. ok.. daså ;) Siter ---- Power is nothing without control---- Ta en titt innom http://www.akutt-galskap.com(nede) - 1984 Volvo 240 - 1976 Opel Kadett C 2.2i (Prosjekt) - 1979 VW Golf Mk1 (Turbo prosjekt) - 1983 Ford Sierra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet November 6, 2003 Rapporter Share Skrevet November 6, 2003 Det er ingen kanaler, bare de to hulla i leppa originalt på 8V GTI! Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonick Skrevet November 7, 2003 Rapporter Share Skrevet November 7, 2003 var ganske sikker på at det ikke var lufte kanaler på noe annet en g60 jeg ? Når jeg tenker meg om er det ikke det på g60 en til kammeraten min en gang ... Aldri sett disse lufte kanalene jeg ... Siter Golf 4 gti 99 mod x - en del golf 2 er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
brooom Skrevet November 7, 2003 Rapporter Share Skrevet November 7, 2003 gti 16v har lippe med kanaler til bremsene Siter http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonick Skrevet November 7, 2003 Rapporter Share Skrevet November 7, 2003 Dere som har g60 - er det hull i innerskjermen til denne lufte kanalen da ? Lurer på om det mangler noe på kammeraten min sin g60 .... Noen som har disse kanalene som kan knipse et bilde ? Siter Golf 4 gti 99 mod x - en del golf 2 er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
remster Skrevet November 8, 2003 Rapporter Share Skrevet November 8, 2003 Det er ikke lufte kanaler og heller ikke skjært hull til lufting orginalt på 8v på 16v er det derimot. spørs om veng har noe sånt liggende. har jo et sett ekstra på delebilen min men det skal vel kompisen min ha når vi bygger om syncroen hans til 16v syncro :PP Siter Prosjekt Rolfsburg -87 Golf Gti 16v *85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt. *84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lurifaks Skrevet November 8, 2003 Rapporter Share Skrevet November 8, 2003 Det kommer ikke luftekanaler til bremsene originalt på GTI 8v, for det er en del av ombygginga til GTI 16v. Hvis det har havnet på papirene fra Møller er noe galt. Men det er tross alt en fordel da. Du kan jo bestille dem hos VW f.eks? Siter 1984 Volkswagen Golf GTI 1987 Audi 90 2.2E 1987 Volkswagen Golf 1.8i GL 1981 Volkswagen Golf C - - - 1986 Volkswagen Golf 1.8 CL (R.I.P.) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg