Turbomax Skrevet Februar 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2008 Noen som har eller vet om noen som har liggende compomotive felger til salgs? alt av interresse! ps: helst hvite... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ft Skrevet Februar 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2008 gundersen motorsport og kollevold Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hermanzen Skrevet Februar 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2008 Hold øyne åpne på Til salgs rally.no Forum Vanskelig å få tak i brukte CompomotiveMO felger. Har selv holdt øynene åpne i 3-4 mnd før jeg fant noen. Jeg fant felgene med å søke på "Compomotive" på google.com . Ofte google finner lokale annonser på andre forumer ;) Siter Mazda 323 GT-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tsracer Skrevet Februar 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2008 jeg har, har sendt deg pm Siter http://www.bilforumet.no/faq Volvo 740Turbo Intercooler volvo 240 gl-vinterbil-Solgt volvo 240R (Prosjekt Bil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg