Gå til innhold

Utskifting av kanaler

Ranger emnet


johans1

Anbefalte innlegg

Puss vekk til du kommer til metall og puss helt til du har kommet til friskt metall som ikke er berørt av rust, skjær vekk delen med plasmaskjærer, vinkelkutter, bajonettsag, plasmakutter osv. Dekk til området du har sveiset på en ny del med f.eks. kitt og spray tectyl oppå.

Kjøretøy-løs, tar DTS i UngdomIOppdrag i Colorado Springs, USA

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Javell... Men om man nå ikke har nødvendig utstyr da?

 

Jeg er bare interessert i å få bilen gjennom eu kontrollen.... om den holder over lengre tid, det bryr meg ikke...

Det er bare for å få litt mer tid på meg, til å finne nybil, at jeg trenger en kjapp løsning, som er god nok til eu kontroll....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke sikkert dette stemmer, men jeg har hørt at man har lov til å popnagle plater på understellet osv for å forsterke konstruksjonen i stedet for å fjerne skadd metall og sveise på friskt metall. Om det er riktig eller ikke kan jo noen andre svare på.

Kjøretøy-løs, tar DTS i UngdomIOppdrag i Colorado Springs, USA

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår