Jock1 Skrevet Mars 18, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2008 var nok deg jeg så da ja =) Siter - Volkswagen golf 1993 1.8GT X 1992 Volkswagen vento 2.0 GT --------------------------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jock1 Skrevet Juni 11, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2008 til salgs;) Siter - Volkswagen golf 1993 1.8GT X 1992 Volkswagen vento 2.0 GT --------------------------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sinnapels Skrevet Juni 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2008 Er ikke denne til salgs rett som det er da? Mener å huske at den "alltid" er til salgs når jeg kikker på autodb. Men det kan jo bare være meg. Siter Min Corrado 2.9 Vr6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jock1 Skrevet Juni 11, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2008 Er ikke denne til salgs rett som det er da? Mener å huske at den "alltid" er til salgs når jeg kikker på autodb. Men det kan jo bare være meg. hehe, den var til salgs i høst ja. før jeg kjøpte den :p også la jeg den ut for litt siden, men tok den bort fordi jeg måtte fikse noen småting før jeg solgte den. men nå er alt i orden, og den skal bort :D Siter - Volkswagen golf 1993 1.8GT X 1992 Volkswagen vento 2.0 GT --------------------------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jock1 Skrevet Juni 20, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2008 løp og kjøp;) får den billig nå :D følger med anlegg, sommer/vinterhjul, olje er nylig byttet, ny frontrute skal antageligvis inn pga steinsprut, nye inPRO hovedlykter, eneste minus er at eksosanlegget er litt løst midt under bilen, men det fikses før salg. helt fri for rust, og mener den ble lakkert rett over nyåret i 07 :) Siter - Volkswagen golf 1993 1.8GT X 1992 Volkswagen vento 2.0 GT --------------------------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jock1 Skrevet Juni 26, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2008 da blir eksos fikset, og clutch byttet i løpet av dagen! Siter - Volkswagen golf 1993 1.8GT X 1992 Volkswagen vento 2.0 GT --------------------------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghost. Skrevet Juli 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2008 sleng ut noen bilder av den nye da! :( Siter .:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jock1 Skrevet Juli 4, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2008 hehe, det er den som er på bildet som er min, har vært min en stund å :p den som ble stjålet er en kompis sin:) Siter - Volkswagen golf 1993 1.8GT X 1992 Volkswagen vento 2.0 GT --------------------------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg