Gå til innhold

Min øyesten! :)

Ranger emnet


Elisabeth

Anbefalte innlegg

  • Svar 253
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hei-hå.:hellothere:

Sort netting ser mere originalt ut, og ikke så jalla-hjemmelaga ut.

Syns faktisk at den sorte grillen var penere også.

Trenger litt sort for å bryte litt med skarpe farger.

Tror min bil hadde blitt rar uten sorte detaljer mot grønfargen.

Men, meget pen bil du har.

For meg hadde den blitt perfekt med sort netting i fangere, og sort grill.

The Power of Six

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sant nok.. Er veldig glad for meninger.. :)

Og jeg som synes ho så veldig rar ut med svart, men kan være fordi ho var så stygg ellers da... :) Se om vi får tid før april da! :) Er under vurdering, men ikke første pri akkurat nå... :)

På grønn bil hadde jeg ikke vært i tvil med svart netting da! :)

Kul bil forresten, måtte jo gå inn å kikke... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det! :)

Glad for å høre hva du er uenig i jeg altså.. :)

 

Barehyggelig! :P

Det _jeg_ er uenig i, er denne "streameren" i frontruta, men vet ikke om den er vekke eller ikke, den er der på noen bilder. Og rosa kalippere da. Men det er nok fordi jeg har rosa, playboybunnies og bikinibilvask så langt opp i halsen at jeg får allergiske utslett om jeg så mye som tenker på det.

 

Usj. Nå klør det.

 

Hvis det ikke er kalipperlakk du har på, er du tydeligvis en ganske behersket sjåfør? Jeg klarte å smelte min kalipperlakk i fjorsommer. :well:

Trondelond

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Steamer?! Mener du stripa da tenker jeg.. Den er vekke.. :) Det var en prøve, satt der noen dager... Sola er lav om vinteren! :) Det var blå kalippere, så var bare så guttete.. he he.. men ikke noe playboy eller bikinivask på denne da!!! Jeg er litt stolt av de faktisk, eneste jeg har gjort med egne hender liksom... :) :) Og nei, det er ikke lakk til det.. Bremser ikke hardt, kjøre flyt... he he.. :) Jeg har tdi, det kan ikke sammenlignes med din!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, den stripa. Hva det nå heter, jeg er ikke så inne på sånt. Men sånne bakrutesenkere syns jeg egentlig er litt kule.

Vel, da kaller vi ^kalipperne heller "din personlige touch", og så kan du gjøre det på alle bilene du har. Litt som Top Secret's gullfarge. :D

Din bil ser ut til å kle lave hastigheter bedre enn min, siden den er en del penere å se på, så vi får skylde på det. ^^

Trondelond

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var pga av den i bakruta jeg ville prøve stripe foran å.. Må jo prøve! :) De bildene med svart netting er gamle altså..

Jeg skal ikke ha flere biler som ikke er tilnærmet original, så ingen flere rosa kalippere, men bra forslag! :)

 

Kler stort sett cruising, søndagsturer! :)

 

Min eks har samme bil som deg, og det er jo litt morsommere å 'herje' med den da! Vanskelig å ikke gjøre det! :) Kule å kjøre de!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var pga av den i bakruta jeg ville prøve stripe foran å.. Må jo prøve! :) De bildene med svart netting er gamle altså..

Jeg skal ikke ha flere biler som ikke er tilnærmet original, så ingen flere rosa kalippere, men bra forslag! :)

 

Jeg tror det når jeg ser det. ;)

 

Kler stort sett cruising, søndagsturer! :)

 

Min eks har samme bil som deg, og det er jo litt morsommere å 'herje' med den da! Vanskelig å ikke gjøre det! :) Kule å kjøre de!

 

Ja, de er riktig festlige. Sørgelig understyrt originalt, men assorterte stag og dempere ser ut til å gjøre susen, så jeg gleder meg til det blir banekjøring igjen! :)

Trondelond

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår