phax. Skrevet Februar 1, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2008 Jeg forelska meg litt i disse felga, men vil de passe? Har 30mm senk. Motegi FF7 Size 18 x 7.5 Offset 45 $544.75 Dette sto nemlig under VW: "Must use stud kitor tuner lugs", uten at jeg helt vet hva det betyr.. Og er det noe stress og bestille fra kjære US of A? selv om det sikkert blir $500 i frakt og 25% toll så blir det jo fortsatt billig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sn0mann Skrevet Februar 1, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2008 Pene felger :) men uansett,, siden inpresset er på 45 vil disse felgene antagligvis ta bort fjørbein eller lignende..så du må kanskje space ut 5 ~ 10mm, alt etter som hva du har (gewinde/standardfjærer med senk).. 7.5x18 går helt fint på Golfen din allefall :) Kjører selv 8.5x18 på min stv :P det går ok, men skal valse til sommeren :) -Sn0mann btw det er ikke noe stress å bestille fra USA, har selv bestilt mange deler derfra til min forrige bil(golf3), og jeg hadde selv aldri noen spesielle problemer med det ;) Siter ..Drive Slow, Sit Low.. ..min verden :-) .. [o] Billaus [x] Audi A4 8K + Polo 85mod [x] Golf mkV GT | Golf mkIV Stv | Golf mkIII Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
phax. Skrevet Februar 1, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2008 Ålrait, innpress er jeg litt grønn på ja.. :P Hva er ideelt innpress på forskjellige breddene egentlig? Hvis man tar utgangspunkt i 7,5 - 8 - 8,5? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corolla Skrevet Februar 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2008 35 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg