turbokungen Skrevet Januar 31, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2008 noen som veit om det går å bruke en org fordeler på en b230fk med 16v topp , eller vill denne ta borti toppen ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
v242tic Skrevet Februar 1, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2008 nei d går ikke, fordelerlokket vill ta i toppen. skal å an å bruke et fordeler lokk med uttak på siden, mener at SAM selger slike. Siter B23 2,7Liter sugemotorbunn selges komplett i deler eller sammen satt. alt av deler nytt eller nymaskinert. PM ved intersesse. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxis Skrevet Februar 1, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2008 saab turbo har lokk med uttak på siden,men med det lokket er fordelern fortsatt altfor høy. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbokungen Skrevet Februar 1, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2008 takk for svaret :volvsmile Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
totte88 Skrevet Februar 1, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2008 men er jo å få tak i fordeler til 16 v mener jeg.. som skal stå samme plass..er 99% sikker på d:) Siter mvh tor anders aune (240 turbo 90 mod) http://www.bilforumet.no/200-serien/220654-informasjonstr-d-240-turbo-bygges-bildetung-tr-d.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxis Skrevet Februar 1, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2008 men er jo å få tak i fordeler til 16 v mener jeg.. som skal stå samme plass..er 99% sikker på d:) Bak på toppen ja,men har aldrig sett noe annet alternativ som er å få kjøpt ferdig. Mulig det finnes noe i forbindelse med r-sport toppen. Har for meg at termostathuset er annerledes der. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sikkan Skrevet Februar 1, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2008 Hva gjorde du på den orange 242'en du bygde maxis? Hadde ikke du en litt fiffig løsning på problemet der, eller husker jeg feil? Siter '76 245 "Grønne lynet" '82 245 '85 245 "Mjølner" '64 DKW F11 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxis Skrevet Februar 1, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2008 Hva gjorde du på den orange 242'en du bygde maxis?Hadde ikke du en litt fiffig løsning på problemet der, eller husker jeg feil? Bygde om en b20 fordeler og monterte den der fordelern sitter på en b20. Med saab fordelerlokk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg