kilgore68 Skrevet Januar 31, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2008 Har en Touran 1.9 2004. Når jeg skal fylle diesel så klarer ikke tanken å ta unna fyllingen. Må lure forsiktig på diesel. Har prøvd forskjellige posisjoner på fylletuten. Men det er det samme. Selv når jeg holder fylletuten i "lufta" og spyler diesel så tar den dårlig unna. Dette gjelder fra halv tank og over. (Har aldri hatt mindre på tanken) (Har ikke trykket på knapp for fylling av lastebil) Mener å ha lest på et eller annet forum, om andre som var plaget med dette Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Finn- Skrevet Februar 1, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2008 Mangen som "sliter" med dette, har selv opplevd at ved noen pumper går det greit og at andre er et evighetsprosjekt. så tror og litt av problemet kan vere at fylletuten på de ulike pumpene har ulik følsomhet for når den skal kutte fyllinga.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjerknez Skrevet Februar 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2008 Mangen som "sliter" med dette, har selv opplevd at ved noen pumper går det greit og at andre er et evighetsprosjekt. så tror og litt av problemet kan vere at fylletuten på de ulike pumpene har ulik følsomhet for når den skal kutte fyllinga.. Er nok riktig det ja. Har en Touran selv og har opplevd dette problemet en gang. Da fylte jeg på en stasjon jeg ikke har fylt på før. (shell) De andre hundre gangene jeg har fyllt har dte gått helt fint. Det er nok som Finn sier her... er nok fylletuten som kan være litt følsom noen steder. Siter www.bjerknez.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSStian Skrevet April 1, 2008 Rapporter Share Skrevet April 1, 2008 bare ta fylletuten litt lenger ut.. og pressepent pistolen ned.. sånn løser du alle de problemene.. gjelder vel alle biler også! Siter http://www.vwaudi-club.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg