oddbj Skrevet Januar 31, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2008 Jeg lurer på om det er noen som har peiling på ombygging av omega. Jeg tenket etter å ha hatt registerhavari på min 2.0 16v å sette inn en mv 6 motor, men lurer på om det er mye som må gjøres for å få dette til? Lurer også om det er vanskeli å få dette godkjent? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Calibrasigge Skrevet Januar 31, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2008 Kommer vel ann på modellen. Mv6 hadde vel større bremser enn 16v frem til 1998 om jeg ikke husker feil? Siter Sigge//OMC Oslo-Akershus Opel Omega mv6 caravan XOpel Calibra Turbo C20XET (solgt) X Opel Omega 2.0i (bruksbil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddbj Skrevet Januar 31, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2008 jeg har en 1998 modell...vet du vordan det er med det elektriske...mye forandringer som må gjøres der da eller holder det med motorelektriske Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rasmus79 Skrevet Februar 1, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2008 Du må skifte forstillings travers,da disse e ulike på 4`er og 6`er. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan H Skrevet Februar 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2008 fra 1998 mod har alle omega b samme bremsa. så bare hiv i 3literen , men helst få med ledningsnettet da. Du vil få bra akselerasjon siden din "final drive" diffen din har 3.90:1 i utveksling, og mv6 har 3.70:1 originalt. hvis du har manuell da. :) Siter Opel Omega B 3.0 V6 24V X30XE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg