brosjanA3 Skrevet Januar 30, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2008 Hei. Akkurat kjøpt meg min første Audi, en A3 1.8. 98 modell Bilen har trillet 146.00 men er svært godt tadd vare på. Jeg er fersk i gamet og leser her i forumet at det er mange som har god peiling på Audi, og derfor ønsker jeg innspill til hva jeg kan gjøre for å gjøre min bil mer attraktiv? Er forøvrig veldig fornøyd med fargen på bilen, som er litt spesiel. Det første jeg gjorde var å bestille anlegg til bilen - JBL GTO Powerpack er på vei. I morgen skal jeg ordne me soting/nedtoning av rutene. Men er ellers usikker på hvordan jeg skal style bilen, tenker å begynne med å sette inn en front (forslag?) og hella tåkelykter og sorte angeleyes. Har også lyst å gjøre nå spenstig inni bilen. Ska legge inn noen bilder til å begynne med: sedd fra siden dekkene med felgene som sto på: fronten: bak: interiør: Så håper dere kan hjelpe meg. Hilsen en som allerede digger Audi. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vwgolfii Skrevet Februar 1, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2008 Gratulerer med ny bil:) Felger (18-19") og senking gjør utrolig mye. Ulempen er mindre komfort og den blir tyngre på rattet.. (Litt må man ofre:P) Ellers er her mange pene A3 rundt om i verden, mye inspirasjon å hente.. Men felger og senk er en god start:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zimmern86 Skrevet Februar 1, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2008 skifte grill, lyktene fram og bak.:) Siter _________________________________ VW Touran Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg