maxis Skrevet Februar 1, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2008 Jeg har en slik kasse liggende tror jeg. er iallefall fra getrag og bmw, og med løst clutchus. hvordan sjekker jeg vilken kasse det er? om selve kassa består av 2 sammenskrudde hus så er den en 4 trinns. 3 sammenskrudde hus=5trinns. Bare sett den i 4.gir og snurr inngående aksling og se på utgående for å finne ut om det er sportskasse elller vanlig. sportskasse=1:1på 5.gir. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240TurboInercooler Skrevet Februar 1, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2008 Men så har vell ikke du all verden med fres heller da???? Bremset jo over 400nm da...så er det jo måten det blir burkt på. Jeg kjører bilen hver dag og det blir et par drag på gira av og til... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo-r-sport Skrevet Februar 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2008 Nå som detta temaet er oppe: Noen som har ei verkstedhåndbok på 265 kassa? Har bare på 262 og den hjelper meg lite da det er en ting jeg står fast på... Har plukka ho i biter og bytta lager i fram og bakkant. PS: Lager til disse kassene er styggdyre. Siter 92' 945 Turbo brukis 92' 240 Turbo prosjekt 82' Golf mk1 "GTI" 16V prosjekt 75' 242 (gjemt men ikke glemt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg