Dans2ur Skrevet Januar 30, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2008 er d no triks å få ut den skinna som bensindysene sitter i....den sitter jo løst nå men dem vil ikke opp å ut ass.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Autotune Skrevet Januar 30, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2008 Sitter som regel litt, men skal komme løs når du drar rett opp. Dysene sitter bare i en o-ring. Spray litt wd40 rundt dysene og la det stå litt, så er det bare å lirke å dra. Siter The Power of Six Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EliteCorrado Skrevet Januar 30, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2008 ...skulle akkurat til å si det samme auto. Siter Seat Leon 1.9 TDI PD Chevrolet Tahoe SC x VW Corrado G60 x Audi 80 x Jetta GTI x Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dans2ur Skrevet Januar 30, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2008 takk for svar men skal jeg dra dem opp samtidig med skinna eller må skinna av før dysene skal ut.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Autotune Skrevet Januar 30, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2008 Tok ut mine med skinna på. Løsna en og en dyse først. Siter The Power of Six Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dans2ur Skrevet Januar 30, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2008 okey...må bruke litt makt for å få dem ut da.men kontaktene som sitter bak dem.må dem av først.er jo så trangt nedi der Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dans2ur Skrevet Januar 31, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2008 er det bare å røske til for å få ut dysene med skinna på eller.føler at dem sitter løst å sånn men er redd alt flyr rett til Hxxxxx vis jeg røsker til. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Autotune Skrevet Januar 31, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2008 Dysekontaktene kan stå på så lenge du har kobla av stikket på høyre side av fuelrail. Du får bare prøve,vanskelig å forklare hvor hardt du skal dra. Siter The Power of Six Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dans2ur Skrevet Januar 31, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2008 hehe...røska til uten å ta av no stikke jeg håper ikke det har skjedd no nedi der da.det er jo så satans trangt der....får d sikkert til i mårra. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg