vimael Skrevet Januar 30, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2008 Hei Jeg er på jakt etter en kabel imellom bil og PC. Den skal passe til BMW e36, og må ha USB inngang på PC da min maskin ikke har vanlig serial COM port. Noen som vet hvor jeg får kjøpt dette til BMW? Mvh Vidar Mæland Siter http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slitenvolvo Skrevet Januar 30, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2008 Vet ikke hvor du får kjøpt USB til RS232 kabel til BMW, men komplett selger slike til PC. Siter - Rust never sleeps. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennethNaess Skrevet Januar 30, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2008 Det er ikke alle diagnose programmer til BMW som funker sammen med disse adapterene.. Ikke spør hvorfor, men jeg gikk på en smell med det der.. Endte med at jeg skaffa meg en gammal laptop til å kjøre programmene på.. Men det spørs på programmene. Lykke til Siter Without a four wheel drive and a turbo it ain't worth a shit. Abraham Lincoln Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slitenvolvo Skrevet Januar 30, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2008 Det er ikke alle diagnose programmer til BMW som funker sammen med disse adapterene.. Ikke spør hvorfor, men jeg gikk på en smell med det der.. Stemmer det, det er noen forskjeller på vanlig seriell-port og en USB converter. Siter - Rust never sleeps. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg