Stealth Skrevet Februar 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2008 Har 30mm senk foran, og original bak hos meg. 30mm blir for lite syns jeg.. Dekkene på bildet er 215/45/17 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smeden Skrevet Februar 4, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2008 ja det ser litt for lite ut eg tror eg heller skal satse på 40/40 senk og noe fete deg?? Siter vw passat.... godshit... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tonih Skrevet Februar 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2008 jeg synes 40 mm senk er for lite på disse bilene, som nevnt i den andre tråden om senking så kjøpte jeg 55/35 eller hva det var for 1000 lappen med tuv, på esken sto det b&g men var lesjøfors fjærer inni esken. Har hatt de på ca ett år og har ikke merket noe forskjell på de, ikke noe bånning av dempere som det har lett for og bli med standard dempere,mulig det er andre dempere på varebil da. funker knall for en billig penge:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tonih Skrevet Februar 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2008 finn fram vinkelkutter`n å kapp fjerene så får du billig senking :) :p det er vel ikke akkurat noen spesielt god løsning, kjøp heller fjærer for en 1000 lapp og kjør lovelig:rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smeden Skrevet Februar 5, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2008 det er vel ikke akkurat noen spesielt god løsning,kjøp heller fjærer for en 1000 lapp og kjør lovelig:rolleyes: nei eg sir meg råd vill med de her bilen de er uansett for høy men eg tenkte når eg skal senke min skal eg ta 40/40 Siter vw passat.... godshit... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cozzie Skrevet Februar 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2008 40mm H&R Perfekt i mine øyne KAW 55/35 40mm H&R Min (35mm H&R) 30mm Eibach Justerbart;) Vet ikke om dere får opp alle bildene? Siter - 1993 Audi S4 C4 2.2T AAN 20v Quattro - 1992 Audi S4 C4 2.2T AAN 20v Quattro - 1991 Audi 100 C4 2.3E AAR 10v Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smeden Skrevet Februar 6, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2008 tusen takk cozzie det dr va ti stor hjelp eg har bestemt meg for 40/40 men kordan tror du det blir med fartdumber osv Siter vw passat.... godshit... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryghers Skrevet Februar 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2008 Sjekket litt på BS bildeler nå, og der hadde dem jo endel å velge i. Spørsmålet er bare om Autostyle fungerer fint nok? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smeden Skrevet Februar 9, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2008 Sjekket litt på BS bildeler nå, og der hadde dem jo endel å velge i. Spørsmålet er bare om Autostyle fungerer fint nok? men ka som passer til audi 100 av de autostyle senkesette da a6?? Siter vw passat.... godshit... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smeden Skrevet Februar 9, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2008 eg kunne tenkt meg dette sette BS Bildeler AS - Bilstereo, Styling, Performance og bilrekvisita Siter vw passat.... godshit... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
QuattroDriver Skrevet Februar 28, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2008 Når vi snakker om senking her, noen som har no erfaring med WeiTech fjærer? Tenkte å senke min '94 100 2,3 Quattro C4, akkurat som smeden her(bare at min er quattro, og er vel da hakket høyere?), så hva tror dere om disse WeiTech-fjærene? Synes det er så vanskelig å velge, med tanke på hvor stor forskjell det kan være mellom senkinga på merkene. Noen synspunkter? :) Siter '91 Audi 100 2,8E Quattro Sedan (C4) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
belden Skrevet Mars 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2008 Når vi snakker om senking her, noen som har no erfaring med WeiTech fjærer? Tenkte å senke min '94 100 2,3 Quattro C4, akkurat som smeden her(bare at min er quattro, og er vel da hakket høyere?), så hva tror dere om disse WeiTech-fjærene? Synes det er så vanskelig å velge, med tanke på hvor stor forskjell det kan være mellom senkinga på merkene. Noen synspunkter? :) Min bil med Weitech fjærer og gassdempere. Litt høy bak på dette bildet, men weitech settet er justerbart bak. er nede i noenlunde lik høyde som framme nå:) Siter 95" Audi A6 2.5 TDi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MortenM Skrevet Mai 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2008 sånn blei min med senk Siter Suzuki xl7 ikke som Audi turbo nei ikke 😁💪 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Progress Skrevet Mai 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2008 Nå som vi er inne på en såkaldt "senketråd" her. er ikkje detta her unormalt høyt ? :S Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stealth Skrevet Mai 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2008 Ser ut som original høyde. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg