Gå til innhold

Min Jetta

Ranger emnet


Elanzer

Anbefalte innlegg

  • Svar 33
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

aahhh nå er eg med :D var ikke HELT med sist gang :op eg er med i heimeverneungdom :D konge å skyte med AG3 :D og reise på tur osv :D han som kjører på det bildet skal reise til usa nå for å besøke usa sitt forsvar :D da skal han kjøpe hjem masse godiss :D masse billige ting som er kjekke der borte :D er vilt billi for skudd også der :D 10kr for 50skudd til sallonggevær (skikkelege kvalitets skudd) :eek:

x 86 Mazda RX7 Turbo II

- 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men uansett så fikk eg godkjent bilen min på etterkontroll :D 0 feil :D så nå blir det montering av senkesett igjen :D den er litt for høy nå :rolleyes: fikk også skifta frontlykta, fikset lekasjen i bilen, var damm ved føttene i baksetene! :( tror eg snart skal bestille nye kanaler på veng.no tror eg :) skal først sjekke på arbeidet til bror min (bil og maskin) :)

 

IMG_0602.jpg

x 86 Mazda RX7 Turbo II

- 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

grillen MÅ vekk :D 1000metrene forsviner når eg får heim RS fanger, speila hopper frem når eg får 88 dører, antenen forsviner når eg får ny antenne, mono visker kommer (en gang)

MEN du kan kansje forklare meg hvor alle de syv fargene er du ? eg ser grønn?metalic som er hovedfargen, rød (rødgrunningen) og svart (plastiken)

 

og gummi spoileren skal selfølgelig ikke bort :eek: må finne på noe lurt når eg skal lakkere bilen med den :rolleyes: men uansett DEN BLIR! :)

x 86 Mazda RX7 Turbo II

- 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

trikset er det olemarius at det er ikke så anbefalt å lakkere en gummi vinge :) for lakken sprekker med en gang , og ja eg skal gjøre noe med den før eg skal lakkere bilen :)

 

og det med fargeforskjelen på panseret er at bildet ble tatt på lørdags morgen, enda frost ute :o og dermed er det litt isgreie på fronten av panseret enda :)

x 86 Mazda RX7 Turbo II

- 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

NOOOOO, hehe, den er jo kul da, mye finere med den enn en jævla alu-vinge eller liknende, liten og diskre :rolleyes:

men det er så var en passat 35i vinge (tror det var en passat, viss det ikke var passat så var det en vento) som eg har lust på, tror den er orginal, egentleg ganske diskre den også, så viss den passer så :D

x 86 Mazda RX7 Turbo II

- 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår