Gå til innhold

tips til greit anlegg i økonomiklassen.

Ranger emnet


Baksietrølle

Anbefalte innlegg

Joa, det har seg slik att min bil med et solid anlegg ble stjålet, ribbet, vraket osv, så nå sitter jeg her med ny bil, og rester av et anlegg som kjeltringene ikke ville ha.

 

Bil:

 

Carisma 1,8 GDI slik coupe utgave.

 

Originalt er det Mitsubishi sound system her, som egentlig fungerer helt ok, men savner noe trøkk. Noen som vet hva som må kobles for å beholde alle funksjoner på computeren ved bytte av spiller, eller må jeg måle meg frem selv?

 

Har altså liggende et komponentsett : Morel puls 5 og 2 stk 6*9 Pioneer høytalere, som muligens også kan få ligge der de er.

 

Hadde tidligere 2*12 infinity kappa 120.se subber eller noe i den duren, som ble drevet av en dynabel BF0804. Komp settet og 6*9 ble drevet av en ultimate t4 2600 fra ljudia. men samma det, skal ikke ha noe så plasskrevende eller så kostbart denne gangen :P

 

altså: trenger mere trøkk, og høyere lyd foran. mulig spilleren bør byttes ut. men jeg har egentlig ingen hast, da alarm har 1 pri :P

 

budsjettet blir på ca 5 store, og kabler kommer i tillegg da jeg bruker avkapp fra jobben ;)elektriker ja.

 

 

Så, da ønsker jeg flere fine forslag fra dere og gjerne linker til produktene. Fyr løs :)

pajero

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke helt om jeg trenger flere komp sett eller diskant i det heletatt. som nevnt har jeg et morel puls 5 sett liggende, så når jeg får det på en forsterker og bruker det originale i dørene bak, så tror jeg egentlig det er nok i første omgang, så kan man heller legge de ekstra kronene i bass og hovedenhet. min mening da :P

pajero

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår