Satrixen Skrevet Januar 28, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2008 Har en stund nå tenkt å gå til innkjøp av KW Var.2 til min Passat 3BG, men ble litt i tvil nå. Er det slik at demperene må av bilen for å kunne justere hardheten?! Var snakk om på en del Audi-modeller og blant annet Passat 3BG.. :s Siter Sign.regler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VW-Alex Skrevet Januar 30, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2008 Ser ut til at d er sant ja, men har det her sette på min passat 02" er bare å stille dette inn før du setter på, dette er i mine øyne litt sånn "oppskryt"... Gå får KW V2, gullverdt :) Siter 2011 Skoda Superb 140 4x4 DSG 2013 Ski-Doo Summit XM 800 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Satrixen Skrevet Januar 30, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2008 Ja skjønner hva du mener. Valget mitt er dette eller H&R coilover :) Siter Sign.regler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VW-Alex Skrevet Februar 1, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2008 Har prata med flere folk som har dette KW V2, å dem har prøvd mye forskjelli, men KW sitt funka best ;) Siter 2011 Skoda Superb 140 4x4 DSG 2013 Ski-Doo Summit XM 800 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg