Fox Skrevet Januar 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2008 Sitter på en bil i England som jeg gjerne skulle hatt fraktet hit. DVS om jeg finner noen som kan frakte den. Har dere brukt noen norske firmaer til dette før? Flere her har jo hentet driftebiler så lurer på om dere hentet selv eller fikk den fraktet hit. Jeg har ikke anledningne til å dra ned selv. Bor i Østfold så frakt til Gøteborg er en mulighet. Bilen skal brukes som delebil så papirer i forbindelse med registrering trengs ikke. Men hva annet trengs for å få den lovlig tatt inn? Bare salgskontrakt eller en del av vognkortet også? Tips? Siter '07 Ford disConnect 220LX '98 Audi Cabrio x: V50 Sport, Laguna 1.6, Primera 2.0 GT, 2.0 SRI, 2.0 SE, 2.0 LX & 2.0 DLX, 2x Civic 1.4is, Focus 1.6, BMW 318i & Vectra 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ice3d Skrevet Januar 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2008 Reis til kristiansand og ta båten til england! Garantert det billigste! Ja veldig viktig å ha med kjøpskontrakt, da det er grunnlaget for hva du må betale i moms. Siter Go your own way! 87 Pontiac Firebird Trans Am 91 Chrysler Saratoga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fox Skrevet Januar 29, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2008 Båten går ikke fra Kristiansand lengre. Siter '07 Ford disConnect 220LX '98 Audi Cabrio x: V50 Sport, Laguna 1.6, Primera 2.0 GT, 2.0 SRI, 2.0 SE, 2.0 LX & 2.0 DLX, 2x Civic 1.4is, Focus 1.6, BMW 318i & Vectra 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BossCat Skrevet Januar 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2008 tja hva med å slå opp i gule sider å ta en ringerunde til forskjellig frakt selskaper da ? Siter Bilforumet.noModerator: Lakk og Karosseri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Juristen Skrevet Januar 30, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2008 Hører ikke denne tråden til under "Annet bilrelatert"? Ser ikke helt hva den har på "Opplysningen" å gjøre...:) Siter Jeg har ikke nødvendigvis alltid helt rett, men jeg tar i alle fall aldri helt feil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sower Skrevet Februar 1, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2008 Går det ikke båt fra Stavanger? Siter H-mjølk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg