62deluxe Skrevet Januar 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2008 Regner med at det er vannpumpa som har gått på bilen min 88mod 760 gle. Hele vifta henger å slenger ut fra vannpumpa. Trenger derfor en "ny" vannpumpe og lurte på hvem som hadde best utvalg av brukte volvo deler som da kanskje har denne delen. Eller kanskje noen som har en? to-amdal@online.no Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_Tormod_ Skrevet Januar 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2008 koster den all verden ny da? Ville heller prøvd å fa tak i ei ny ei jeg men... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jo-Erik Skrevet Januar 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2008 Aldri sett på en brukt vannpumpe!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orjuz Skrevet Januar 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2008 vannpumpa til biltema er god nokk dyr er den heller ikke. så ikke at det var V6 motorn. så da veit jeg ikke, er vel ikke samme pumpa Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_AndreasH_ Skrevet Januar 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2008 Koster vel ekstremt mykje på volvo den pumpa om du har V6... Meiner på det var ca 1500 for ei slik pumpe på Volvo... BCB.no har til rundt 800kr... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg