audia6 Skrevet Januar 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2008 Jeg har en Audi A4 1.6 som jeg sliter med å starte. Når jeg starter den så dør den med en gang. Hvis jeg ruser den så dør den innimellom, mens andre ganger så starter den greit. Hva kan dette være?!! Den har bare blitt mer og mer vanskelig å starte. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Januar 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2008 Se om du finner noen råd her: http://www.bilforumet.no/a4-s4-and-rs4-1995-2001/185427-motor-tenner-d-r.html Har hatt det samme tullet jeg å, men nå har det gått vekk av seg selv (enn så lenge) :S Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stene Skrevet Januar 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2008 Jeg hadde samme problem en stund... Men da funka ikke bilen i det heletatt å kjøre med.. å da var det den slangen fra bunnpanna som hadde hoppet av resirken eller noe.. litt for mye trykk for gjengene sa de på møller da jeg var og tok diagnose^^ høres ut som om det er noe med luft styringen? Filter med olje? Hoster bilen? Siter Audi A4 Avant S-Line Quattro 1.8T + BMW M3 Chassis |Peugeot 306 2.0 (Solgt) |WV Golf Avant 1.8 (Solgt) |Audi A4 B5 1.8T (Solgt) |BMW E36 1.8 (Solgt) |Audi 80 cc (Solgt)| Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audia6 Skrevet Januar 30, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2008 tusen takk for hjelpen.....jeg skal se hvordan de tipsene fungerer:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oppstøt Skrevet Februar 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2008 Har samme problem i min audi. men jeg fikk beskjed om at det var start sperra som slo inn, for det er slark i tenningslåsen. Siter Audi A4 1,6 sedan farts børssa mi! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tpower Skrevet Februar 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2008 noe sånt på familiebilen.. en nøkkel er faktisk værre enn de andre, så tror det må være noe i tenningslåsen. virker sånn at bilen kveles med vilje (tenker motorstyringa kan være medskyldig :P) Siter - 95mod Audi A4 B5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Februar 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2008 Er vel tre ganske nye tråder om dette nå, men men :P De tipsene jeg har fått er: Bytte bensinfilter, noe feil med startsperren, eller noe galt med batteriet. Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tpower Skrevet Februar 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2008 sant d al3x, hehe. Siter - 95mod Audi A4 B5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg