troond Skrevet Januar 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2008 noen som har montert anlegg i sin Clio? eventuelt kjørte dere strømmen fra batteriet eller fra en sikring framme i bilen? finner ikkno hull fra motoren og inn:confused: er borre eneste løsning ellerno?;o Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndreasKnas Skrevet Februar 1, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2008 noen som har montert anlegg i sin Clio?eventuelt kjørte dere strømmen fra batteriet eller fra en sikring framme i bilen? finner ikkno hull fra motoren og inn:confused: er borre eneste løsning ellerno?;o Var ikke jeg som la opp anlegg i clion min, men der er strømmen selvfølgelig dratt fra batteriet. Siter Renault Clio 1,4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
troond Skrevet Februar 2, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2008 fått det til;> med littborring og banning går alt:fatality: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndreasKnas Skrevet Februar 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2008 Høres bra ut;) Slenger ut noen bilder av bilen min i samme sleng: Legg ut noen bilder av clioen din også da! Siter Renault Clio 1,4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
birkedirke Skrevet Februar 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2008 under ratte. høyt opp på veggen, er et ett hull bare prese ut, å sette på plass, går rett ut i motor rommer, er vell nesten 5cm i diameter trur jeg! Siter clio 1.4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg