Gå til innhold

ventetid på bot

Ranger emnet


hyllish

Anbefalte innlegg

Har nettopp blitt stoppet av sivil politi. Fikk 5200 i bot, og fikk med meg faktura med en gang. Men når jeg gikk inn på SI (https://www.sismo.no/dinsak.jsp) og skulle prøve å få utsettelse på den, fant dem ikke min KID nummer, så jeg fikk ikke logg meg inn. Noen som har vært borti noe lignende? Skal jeg da bare ringe dem inn? Burde jeg ikke ha fått faktura i posten egentlig?

 

Vent et par dager. Snuten må først få tid til å registrere det forenklede forelegget med beløp og KID-nummer hos SI.

Jeg har ikke nødvendigvis alltid helt rett, men jeg tar i alle fall aldri helt feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

fikk boten min her om dagen..

 

så jævlig treigt å få bot for forsøpling av offentlig område! haha..

I tillegg til at jeg fikk boten for å kaste en ølboks, som jeg virkelig ikke kasta, måtte jeg sitte på stasjonen i enogenhalv time for å vente på at politiadvokaten skulle signere..

 

Så, til politiet..:

 

Takk for at dere ødela lørdagsrusen min, takk for at dere satte håndjern på meg for noe jeg ikke hadde gjort, takk for at dere glemte og sette bilbelte på meg i bilen, og takk for at dere kjørte meg tilbake til byen!

 

haha, snut er ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fikk boten min her om dagen..

 

så jævlig treigt å få bot for forsøpling av offentlig område! haha..

I tillegg til at jeg fikk boten for å kaste en ølboks, som jeg virkelig ikke kasta, måtte jeg sitte på stasjonen i enogenhalv time for å vente på at politiadvokaten skulle signere..

 

Så, til politiet..:

 

Takk for at dere ødela lørdagsrusen min, takk for at dere satte håndjern på meg for noe jeg ikke hadde gjort, takk for at dere glemte og sette bilbelte på meg i bilen, og takk for at dere kjørte meg tilbake til byen!

 

haha, snut er ut!

 

Du er tøff ass, kan jeg få autografen din? :)

Jeg har ikke nødvendigvis alltid helt rett, men jeg tar i alle fall aldri helt feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nå er det over 2 år siden jeg skulle betalt en bot, men etter 4-5inkasso brev så har jeg ikke hørt noe.. betyr det at jeg slipper å betale??

 

neida.. jeg får nok regninga en dag.. men jeg har ubetalte bøter for over 30k,

det går vel en grense for hva den norske stat finner seg i..

kan jeg sone? hvor lenge blir det? 12-13år?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår