hyllish Skrevet Januar 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2008 Heisann, har et spørsmål ang en bot jeg enda mangler å få i posten, (ikke bilrelatert) Ble taua inn en gang for en måned siden, fikk en bot som ble signert politiadvokat-et-eller-annet. jeg godtok forelegget. Har enda ikke fått boten, og derfor lurer jeg på om det vanligvis pleier og ta lang tid å få slikt i posten, eller om de faktisk kan ha droppet og gi meg boten?! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zimmern86 Skrevet Januar 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2008 kan komme 6 mnd senere.. Siter _________________________________ VW Touran Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest sicarlse Skrevet Januar 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2008 de har god tid:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbotassen Skrevet Januar 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2008 For all del, ikke etterlys boten din :P Siter 2002 Ford Mondeo TDCI 1998 Volvo 940 Turbo - tilsalgs, se kjøp og salg - Internett er for hardbarka rødtopper. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Popp Skrevet Januar 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2008 tok 2-3 måneder å vente på bota mi Siter Too much power is never enough! [ ] '67 Buick Skylark [ ] Volvo 940 '95 - S90 prosjekt [x] Volvo 142 '71 - Solgt :( [x] Opel Calibra 8V '96 - Spiker :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Januar 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2008 Bruk tida på å spare penger ;) som sagt: kan gå 6mnd.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Magnus Nilsen Skrevet Januar 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2008 Ventet 1 år jeg... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
le0n Skrevet Januar 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2008 Venter på en enda jeg, blei stoppa for 4 år siden:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chrizz_g Skrevet Januar 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2008 Fotoboks da? Har gått 2mnd. Siter - 1998 Skoda Felicia Pickup 1.9D - 1986 Volvo 740 Banebil, V8, Bilstein, multilink, poly ++ - 1986 Volvo 740 Turbo Intercooler - Langtidsprosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hyllish Skrevet Januar 27, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2008 som sagt, det var ikke bil relatert..! Menmen, satser på at boten dukker opp før studentlivet kommer ordentlig igang! er vel da det blir værst og betale bota! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trucks Skrevet Januar 28, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2008 Ikke vent på den, de kan bruke lang tid. Men når du får den, så ringer du SI og ber om utsettelse;) Sånn at du betaler 500 i månden. Så må du bruke mer energi og penger på at du skal betale inn hele beløpet;) Det har jeg gjort:) Er ikke ferdig med å betale før i april 2009 da men:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DevilsTower Skrevet Januar 28, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2008 Jeg ville nå anbefalt deg å spare opp til å betale bota, så slipper du å styre med det når du først får den. Siter Mvh Espen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo boy4 ever Skrevet Januar 28, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2008 det med at du kan få bot er også noe de sier men får guds skyld ikke klag da er de penga spart Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbotassen Skrevet Januar 28, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2008 Jeg har ventet i 2 år på et trafikalt forelegg.. :D På 4500 peng. Aldri fått. Siter 2002 Ford Mondeo TDCI 1998 Volvo 940 Turbo - tilsalgs, se kjøp og salg - Internett er for hardbarka rødtopper. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simonas Skrevet Januar 28, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2008 Har nettopp blitt stoppet av sivil politi. Fikk 5200 i bot, og fikk med meg faktura med en gang. Men når jeg gikk inn på SI (https://www.sismo.no/dinsak.jsp) og skulle prøve å få utsettelse på den, fant dem ikke min KID nummer, så jeg fikk ikke logg meg inn. Noen som har vært borti noe lignende? Skal jeg da bare ringe dem inn? Burde jeg ikke ha fått faktura i posten egentlig? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg