Roads Skrevet Januar 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2008 Hva er reglene for montering av eksos... må man ha en midtpotte og en potte bak, eller holder det med en? Har tenkt å legge eksosrør ut på hver side av bilen, holder det da med en potte på hver side? Siter Skoda Favorit 1,3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Drinkmix Skrevet Januar 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2008 husk på støykravene. Pass på at avgassen føres ut fra motor på en hensiktsmessig måte. Dette kan jo tolkes forskjellig fra biltilsyn til biltilsyn Er en grunn til at eksospotta er bakerst på en bil:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
20VQuattro Skrevet Februar 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2008 Jeg byde nytt eksos annlegg, på min fra 2" til 2,5" å så ble jeg innkalt på stikkprøvekontroll. det var ikke akkurat det beste anlegget å det bråket en del mere enn det det skulle, men han på statens vegvensen, sa ikke noen ting, har bare en liten lyddemper, å en enda mindre lyddemper. Men kan vel ha noe med at han fant andre feil å plukke på hehe Siter Verden er farlig ingen har overlevd enda! Lev Livet Kjør Audi! :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
royka Skrevet Mars 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2008 Jeg hadde et 3" ferrita på min A3, det var ikke papirer på, nå godkjenner ingen på biltilsynet det, så jegf står uten eksos og er ikke lett å skaffe tak i nytt heller, bare orginal katalysator koster nesten 15.000.- hm tips? Siter Audi A3 1.8 TQ 2001 Facelift Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jossa Skrevet Mars 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2008 godkjenne eksos? :S Siter HONDA - The Power of Dreams Jossa's civic to crx spec (og vel så det) prosjekt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
royka Skrevet Mars 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2008 jepp, her skal vi ikke få godkjent noe ser det ut til. Siter Audi A3 1.8 TQ 2001 Facelift Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg