Joshh88 Skrevet Januar 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2008 noen som har noen bilder av hvordan man skiter toppakning? er dette en stor jobb? er en 1.3 l 84 modell golf 2.. trenger svar fort! har tenkt til å bytte pakning i helga (natt til fredag i dag) håper på bilder og svar:):) Siter Bilforumet, Mitt nye hjem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joshh88 Skrevet Januar 25, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2008 ingen?:( Siter Bilforumet, Mitt nye hjem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MSpeed Skrevet Januar 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2008 Nå har jeg aldri byttet topp pakning på de, men det skal være utrolig lett.. hvertfall på en 1.3 Hvis du kan skru såklart.. Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joshh88 Skrevet Januar 25, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2008 oki:) ja har på følelsen at det er ganske lett, er jo ikke stort større enn en moped motor:P hehe.. Siter Bilforumet, Mitt nye hjem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MSpeed Skrevet Januar 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2008 Er ikke det vettu. så ganske basic Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kermitt Skrevet Januar 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2008 ta av register reima, merk av på hjulet og blokka hvor reim hjulet sto, tapp av kjøle vann, vask litt rundt toppen og på innsug, skru av eksos manifolden, så skrur du av innsuge deretter toppen, så bytter du pakning, og gjør alt motsatt! husk å skru til toppen med riktig moment!! regner med at siden du bytter toppakning så er det vann i olja eller motsatt så bytt begge deler med det samma ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joshh88 Skrevet Januar 26, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2008 takk for svar:) tror ikke det er vann i olja.. har ikke sjekka:P men det jeg vet er at olje spruter ut når jeg gir gass:P tøff sånn dirty tricks funskjon egentlig..:P sprute litt olje på veien sånn at de som prøver seg mot mine syke 55 hester bare sklir av veien;) Siter Bilforumet, Mitt nye hjem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg