Caprice Skrevet Januar 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2008 ser tøft ut så langt! Siter 100% Death Proof Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo264 Skrevet Januar 26, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2008 var i grunnen ferdig da, men vurderer å lakke dne svart matt siden alt av listeverk er svart osv.. skulla hatt noen 1000metringer inni kufangeren der, evt bak grillen kansje..ser litt tomt ut i grunnen Siter General-Aasen Stolt volvo eiger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KillerRide Skrevet Desember 20, 2011 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2011 Kom litt sånn random over tråden her, og må si at 240 med kufanger ser og er gromt! :D Husker jeg fant et bilde (finner ikke igjen det nå, og har det ikke på den bærbare pc'n min), av en tegna 240 med kufanger og den var FETT :D Skal se om jeg får finni igjen bilde etterhvert, så kan jeg poste det her ^^, Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LangFørr Skrevet Desember 30, 2011 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2011 Se hvordan den føyer seg inn i rekkene med designlinjer! En Volvo 244 uten kufanger, er som en Cosworth uten vinge, det hører ikke hjemme non stand. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KillerRide Skrevet Januar 1, 2012 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2012 Veit ikke helt om jeg skal si den er tøff eller stygg? :S Det fins iallefall grenser på åssen kufanger man burde bruke. Og du bruker ikke en fra Pajero (Iallefall ikke den!) Men du har helt rett i at en Cosworth uten vinge ikke hører hjemme noen steder ;P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
svt lightning Skrevet Januar 16, 2012 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2012 tjaa, den derre med den digre kufangern var nå litt overkill, men det er min mening :) nå er nå jeg en sånn harry type, så syns det er artig når folk gjør litt sjuke ting :D men min mening er nå at kufangern ikke bør være så stor på en 240 men :p er en kompis av meg som bare hadde ei lyktebøyle på 240'n sin, og det var så stygt at det egentlig blei drittøft :D har et bilde av den som jeg legger til :) Og en 740 i Sverige har også kufanger og gangstercap, legger til det og selvom det gjelder 240 her men :p Siter If sparks don't fly, your car is to high! Bmw e28 - etterhvert større maskin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg