ThAMaZTeR Skrevet November 28, 2003 Rapporter Share Skrevet November 28, 2003 Originally posted by Rockford Seat :D Det er bare hva jeg hørte ved sesongslutt, hva den gutten finner på får vi jo finne ut av utover vinteren... Stemmer bra det.. Jan Roger er i full gang med å bygge om bilen til original stand (meget mulig han er ferdig nå), før den skal selges. så tviler på at vi ser så mye til han neste sesong. Siter // Fredrik Olastuen // --------------------------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rockford Seat Skrevet November 28, 2003 Rapporter Share Skrevet November 28, 2003 Regner med at jeg blir fullt oppdatert på julebordet til EMMA. Vi får vel utveksle noen planer over et par duggfriske. Siter Mvh Lars Engen lars76@online.no http://members.cardomain.com/arosa Team Bling Bling: Pioneer P9+P9 DSP Pioneer DVD+DAB Soundstream TR forsterkere Soundstream Van Gogh subbere Soundstream kondensator Eton Midbass/Mellomtone MT diskant Monster Cable Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw med lyd i Skrevet Desember 22, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2003 god jul og godt nytt år gutaa, takk for det gamla. men me ska nok toppa heile driden til sesongstart igjen, Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rockford Seat Skrevet Desember 23, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2003 God og godt nyttår til alle sammen ja... Vi får se Kai Roger hvem som topper hele driten til neste sesong ;) Siter Mvh Lars Engen lars76@online.no http://members.cardomain.com/arosa Team Bling Bling: Pioneer P9+P9 DSP Pioneer DVD+DAB Soundstream TR forsterkere Soundstream Van Gogh subbere Soundstream kondensator Eton Midbass/Mellomtone MT diskant Monster Cable Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mammut89 Skrevet Januar 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2004 EMMA er et must. jeg har gått glipp av alt for mange eventer og 2004 er et år jeg ikke kommer til å la dette skje. Siden jeg mista lappen fordi jeg lå i 91 ig 50 sona så trenger jeg ikke bekymre meg for at bilen ikke er i drift og sånn. Skal ribben den helt ned og legge asfaltplater der det er overflate :) Ja inkludert taket! Nytt svart gulvtrekk skal jeg legge også , kosta faenmeg 5700 kr for et nytt trekk fra mazda så det kan de bare drømme om at jeg betaler, trenger nye forsterkere jeg hehe!. ska bytte til TRU technology og det er ikke det billigste valget:) Lykke til allesammen, håper dere får et suksessrikt år. Siter Build hard Play Loud Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rockford Seat Skrevet Januar 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2004 Dette høres bra ut !! Stå på og lykke til. Spør hvis du lurer på noe ang. regler eller noe. Det kan lønne seg og skaffe regel boken fra Emma, der står det mye smart samt at du får med de ofisielle test platene. sjekk på http://www.emmaweb.no under kontakt oss så finner du en mailadresse til Ketil. Siter Mvh Lars Engen lars76@online.no http://members.cardomain.com/arosa Team Bling Bling: Pioneer P9+P9 DSP Pioneer DVD+DAB Soundstream TR forsterkere Soundstream Van Gogh subbere Soundstream kondensator Eton Midbass/Mellomtone MT diskant Monster Cable Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RiZLa Skrevet Januar 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2004 Rockford Seat : Jeg sendte mail til emmaweb med spørsmål om klasser , da han tilbydde meg den regelboka med de offissielle test cd'ene.. Jeg fikk aldri en mail tilbake, og ingen regelbok mottatt.. :/ Kan du greie å få fart i det? ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EmmaNorway Skrevet Januar 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2004 Originally posted by RiZLa Rockford Seat : Jeg sendte mail til emmaweb med spørsmål om klasser , da han tilbydde meg den regelboka med de offissielle test cd'ene.. Jeg fikk aldri en mail tilbake, og ingen regelbok mottatt.. :/ Kan du greie å få fart i det? ;) Jeg har sett mailen din, men har ikke hatt tid til å sende boka og cd'ne. De går i posten mandag eller tirsdag.. Beklager så mye.. Ketil Siter Ketil Skjei Leder av EmmaNorway Driver av Audioart v/Ketil H Skjei Bil og hjemmestereo. ketil@emmaweb.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw med lyd i Skrevet Januar 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2004 heisann gutta,, en kompiss av meg vil selge en kicker zr 1000 og 2 stk L7 12 " kicker subber , viss noen skulle være interser så kan dokke jo ringe jone på tlf: 982 19 245 dette fint brukte ting, Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg