Berge89 Skrevet Januar 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2008 Noen som vet hva merke de felgene her er ? fikk de billig av en bekjent, funnet nesten like felger, men ikke skrudde ! jeg er ny her, så overrasker meg ikke om jeg har gjort noe feil.. : p Siter Ekte mannfolk kjører BMW! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Berge89 Skrevet Januar 27, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2008 bump Siter Ekte mannfolk kjører BMW! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet Januar 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2008 Står det ikke noe inni/bak på felgen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Berge89 Skrevet Januar 30, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2008 så ikkno, bare sett på dem i mørket og satt dem inn til vinter lagring.. skal vel snart vaske og polere dem så får se etter da..: p Siter Ekte mannfolk kjører BMW! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tord Ivel Skrevet Januar 30, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2008 spør på bimmers.no sikkert noen som vet det der Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Berge89 Skrevet Januar 30, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2008 har lagt ut tråd der å, ingen svar å få ! : o hmmm.. Siter Ekte mannfolk kjører BMW! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg