saab_alex Skrevet November 5, 2003 Rapporter Share Skrevet November 5, 2003 fikk ei bot på 1800 kr om lørdagen. ble tatt i 45 i 30 sona:rolleyes: men det som er saken er at akurat når jeg ble stoppet (på den veien), hadde noen snudd det skiltet som viser fartsgrensen, så det sto 50 sone på det når jeg ble tatt. har du noen paragrafer eller tips å komme med som jeg kan argumentere med? har tenkt å prøve å slippe boten.. har det noe å si at jeg kjører daglig igjennom dette området, og veit fartsgrensen? men det trenger jo ikke dem å vite.. noen som har noen tips? ascona? noen § og komme med?:) tips mottas med takk! Siter MITT PROSJEKT: http://forum.saabturboclub.com/viewtopic.php?t=70438&highlight= SAAB 900 TURBO: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saab_alex Skrevet November 5, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 5, 2003 veit det, men så det ikke før mandags morgen, og da ble skiltet snudd tilbake igjen utover dagen. men hvis jeg klarer og bevise at det var snudd den porioden jeg ble tatt, har jeg et argument da syns du? har det noe å si at jeg er kjent der. Siter MITT PROSJEKT: http://forum.saabturboclub.com/viewtopic.php?t=70438&highlight= SAAB 900 TURBO: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Macgyver Skrevet November 5, 2003 Rapporter Share Skrevet November 5, 2003 tror du måtte ha vist det med en gang, men kansje, om da gode nok bevis, Siter Skoda Fabia 1.9tdi 2009mod Skoda Octavia RS tfsi 2006mod :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Macgyver Skrevet November 5, 2003 Rapporter Share Skrevet November 5, 2003 det hjelper vel ikke å si at: men eg har da altid lakt i 50 her eg, Men hadde det vert fremmed vei så kansje... Men så er spm. hvordan kan di vite at du skal vite fartsgrensene alle plasser, (bortsett fra du skal vere oppservang) Du trodde kansje den var sotte opp ? Det kan jo kansje ha noe for seg å snakke med di, Slik at du kan dele slik info med andre, Hører eg tv2 hjelper deg... Siter Skoda Fabia 1.9tdi 2009mod Skoda Octavia RS tfsi 2006mod :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonaldo Skrevet November 5, 2003 Rapporter Share Skrevet November 5, 2003 Originally posted by Ascona Fartsgrensen er ikke gyldig med mindre den er skiltet korrekt Man skal jo kunne tyde fartgrenser ut fra merking, bredde osv..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuIius Skrevet November 5, 2003 Rapporter Share Skrevet November 5, 2003 Hvordan kan man snu ett skilt som viser 30 til å vise 50? Det er bare mulig hvis det er speilvendt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet November 5, 2003 Rapporter Share Skrevet November 5, 2003 Originally posted by JuIius Hvordan kan man snu ett skilt som viser 30 til å vise 50? Det er bare mulig hvis det er speilvendt. Eller kanskje det sto 50 på andre siden! Står som regel det når du kommer ut av en 30 sone;) Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saab_alex Skrevet November 5, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 5, 2003 Originally posted by JuIius Hvordan kan man snu ett skilt som viser 30 til å vise 50? Det er bare mulig hvis det er speilvendt. på den ene siden er det 30 sone. det er fartsgrensen inn til sentrum, på den andre siden, er det 30 sone, men denne er opphøyd i 50, skjønner. Siter MITT PROSJEKT: http://forum.saabturboclub.com/viewtopic.php?t=70438&highlight= SAAB 900 TURBO: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saab_alex Skrevet November 5, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 5, 2003 Originally posted by Ascona Fartsgrensen er ikke gyldig med mindre den er skiltet korrekt selvsagt, altså har du helt klart et argument da. Men du vinner nok aldri frem med det, at du er kjent der trekker nok i feil retning for din del. har du en paragraf (§) til meg, har lyst til å sende dusten ett brev, er verdt det hvis jeg kan få slettet boten.. noe andre som har noen tips? mvh Alexander Siter MITT PROSJEKT: http://forum.saabturboclub.com/viewtopic.php?t=70438&highlight= SAAB 900 TURBO: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg