Gå til innhold

Pærer

Ranger emnet


abcandreas

Anbefalte innlegg

xenon fungerer på en annen måte.. vanlig xenon er bare på 35w. xenon bruker mindre strøm og de sparer faktisk på reflektorene også.. gå en på: Forsiden - Dybvik Trading a/s, så leser du på fakta om xenon. Der står alt man "burde vite" :-) Det de har der er god kvalitet, men jeg kjøpte noen "xenon" parklyspærer og det var noe dritt, de gikk med engang nesten..

-Opel Vectra B 98

-Toyota Hiace 4wd lang 04

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jaha, det er sånn hvis du slår dem på rett etter du har slådd dem av, men ikke hvis du må vente i et halvt minutt f.eks. Det er fordi xenon-gassen må bli varmet opp før at den lyser sterkt nok, hvis man venter for lenge så blir jo gassen kald og dermed så må den varmes opp igjen?? rett meg, hvis jeg tar feil:-)

 

hælsen han OlÆ:-P

-Opel Vectra B 98

-Toyota Hiace 4wd lang 04

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine tenner med en gang jeg vrir om brytern. Selv om bilen har stått ute i minusgrader, så har jeg mer eller mindre 100% lys i løpet av et sekund eller to ..

Og kan sies at jeg betalte under halv pris for to kit i forhold til hva vectra98 betalte ;) Og kvaliteten er bra ..

 

Noen bilder til du som ønsket det:

DSCF0131.jpg

 

DSC00126.jpg

 

DSCF0129.jpg

 

15012008010.jpg

 

15012008006.jpg

(Siste bilde er før innstilling av lykt)

- Audi A4 1.8TQ '03

x Volvo S60 '11

x Volvo C30 '11 R-Design

x VW Passat '06

x Opel Vectra B '96 - x VW Golf '87

Lenke til kommentar
Del på andre sider

noen som er "plaget" med at andre blinker til dere? er ganske mange som jeg møter som slår på fjernlysene alt for tidlig.. Har vurdert å kjøpe 4300k pærer til nærlysene, men gidder ikke.. Noen som vet om man kan justere nærlysene uavskilt fra fjernlysene? (har originale lykter), jeg har stilt ned lyktene, men da blir fjernlysene alt for lavt...

-Opel Vectra B 98

-Toyota Hiace 4wd lang 04

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår