himamekkn Skrevet Januar 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2008 Har ein golf 1 gti bilcross-bil og har litt problemer. det som er galt er att den smeller i potta på halvt gass, på tomgang og bonn gass smeller den ikkje i potta. kva kan være galt, trur det kan være noko med tenning eller bensintilførsel, kva tror dere? Siter gocart med vw golf motor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joamort Skrevet Januar 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2008 tøfft d vell :-D Siter Volvo Amazon 1967.... Bygger Volvo Amazon 1970.... krajsa volvo 240 1990.... ombygd til grill tilhengar volvo 240 1986.... bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aerdftyhui Skrevet Januar 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2008 Nei se her: http://www.bilforumet.no/golf-i/189184-problemer-smelling-i-potta.html Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fiat 131 acing Skrevet Januar 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2008 Hører hva du sier, men skjønner ikke problemet.. hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jberge Skrevet Mai 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2008 er vel etter tenning tenker jeg ;D ikke noe værre enn det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
99nikei Skrevet Desember 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2008 jeg hadde smelling i potta på Audien min, var feil motstand i potta pga. MONSER sort hull i potta, brukte litt tette greier som fatter har i kjeller'n, nå maler den som en katt i gjenn:) ikke en ulyd:D og den går mye bedre! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg