himamekkn Skrevet Januar 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2008 Har ein golf 1 gti bilcross-bil og har litt problemer. det som er galt er att den smeller i potta på halvt gass, på tomgang og bonn gass smeller den ikkje i potta. kva kan være galt, trur det kan være noko med tenning eller bensintilførsel, kva tror dere? Siter gocart med vw golf motor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drturbo Skrevet Januar 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2008 Problemet ditt er at du bruker en Golf GTI I bilcross, og derfor vil du bli anmeldt for hærverk. Fra alvor til spøk: Sikkert gærn tenning...ræva plugger. Tommy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margido Skrevet Januar 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2008 Tenninga er feilstilt. Samme skjer på Civicen min, så må få stilt det inn. Den "skyter" hvis du gir litt gass. Siter BMW 318is coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
himamekkn Skrevet Januar 23, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2008 kor finne eg tenninga på motoren? og korleis stiller eg tenninga? Siter gocart med vw golf motor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
himamekkn Skrevet Januar 26, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2008 ? Siter gocart med vw golf motor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_Tormod_ Skrevet Januar 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2008 Er ikke det bare å løsne en 13mm og vri fordeleren på disse? må jo da ha ei teningslampe og da å se når den tenner... Ellers justerer du den bare til det går mest mulig rent i alle turtallsområder... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
himamekkn Skrevet Januar 26, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2008 Er ikke det bare å løsne en 13mm og vri fordeleren på disse? må jo da ha ei teningslampe og da å se når den tenner... Ellers justerer du den bare til det går mest mulig rent i alle turtallsområder... kor er den 13mmeren? ser bare 2 clips eg.... Siter gocart med vw golf motor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_Tormod_ Skrevet Januar 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2008 da må du se noen cm lenger ned. den sitter festet med en 13mm, løsner den, så kan du ta tak og vri hele fordeleren, da forandrer tenningstidspunket seg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
himamekkn Skrevet Januar 27, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2008 da må du se noen cm lenger ned. den sitter festet med en 13mm, løsner den, så kan du ta tak og vri hele fordeleren, da forandrer tenningstidspunket seg. jorde sånn som du sa å nå fungerer det ;) Siter gocart med vw golf motor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_Tormod_ Skrevet Januar 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2008 bra :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg